Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fórizs Réka Judit
További közreműködők: Balogh Zsolt
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
kapcsolati marketing
lojalitás
partnerkapcsolat(ok)
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392
Leíró adatok
Kivonat:A kutatásban átfogóan ismertetem a kapcsolati marketing és az ügyfélmegtartás szerepét általánosan egy cég marketingtevékenységében, valamint, hogy gyakorlati példákkal bizonyítsam ezeknek a hatékonyságát és szükségességét. A kutatásból kiderül, hogy egy nagykereskedelem milyen marketing eszközök segítségével tud új ügyfelet szerezni, de legfőképpen, hogy hogyan lehet megtartani a régieket. A kutatásban részletesen bemutatásra kerülnek a kapcsolati marketing eszközei és az ügyféllojalitást célzó tevékenységek, illetve azoknak a fontosságuk, a kutatással bizonyítani kívánom, hogy a kapcsolati marketing és a lojális ügyfél kialakítása nagyon fontos szerepet játszik egy modern felfogású vállalat életében, versenyelőnyre tehet szert vele hosszú távon és tartósan növekedni képes. A dolgozat során az Inter Cars Hungária Kft. gyakorlati példáival támasztom alá a szakirodalmat. Ezen felül a cég partnereivel megkérdezést hajtottam végre kérdőív segítségével, illetve interjút készítettem az egyik vezetővel. A téma aktualitását igazolja, hogy az utóbbi években egyre népszerűbbé vált a fogyasztóközpontú és a holisztikus marketingszemlélet, amiben fontos szerepet a játszik a partnerkapcsolat és a két irányú kommunikáció.