Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fórizs Réka Judit
További közreműködők: Balogh Zsolt
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:business marketing
kapcsolati marketing
lojalitás
partnerkapcsolat(ok)
vásárlói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56392
005 20240920084324.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fórizs Réka Judit 
245 1 0 |a Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében  |c Fórizs Réka Judit  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kutatásban átfogóan ismertetem a kapcsolati marketing és az ügyfélmegtartás szerepét általánosan egy cég marketingtevékenységében, valamint, hogy gyakorlati példákkal bizonyítsam ezeknek a hatékonyságát és szükségességét. A kutatásból kiderül, hogy egy nagykereskedelem milyen marketing eszközök segítségével tud új ügyfelet szerezni, de legfőképpen, hogy hogyan lehet megtartani a régieket. A kutatásban részletesen bemutatásra kerülnek a kapcsolati marketing eszközei és az ügyféllojalitást célzó tevékenységek, illetve azoknak a fontosságuk, a kutatással bizonyítani kívánom, hogy a kapcsolati marketing és a lojális ügyfél kialakítása nagyon fontos szerepet játszik egy modern felfogású vállalat életében, versenyelőnyre tehet szert vele hosszú távon és tartósan növekedni képes. A dolgozat során az Inter Cars Hungária Kft. gyakorlati példáival támasztom alá a szakirodalmat. Ezen felül a cég partnereivel megkérdezést hajtottam végre kérdőív segítségével, illetve interjút készítettem az egyik vezetővel. A téma aktualitását igazolja, hogy az utóbbi években egyre népszerűbbé vált a fogyasztóközpontú és a holisztikus marketingszemlélet, amiben fontos szerepet a játszik a partnerkapcsolat és a két irányú kommunikáció. 
695 |a business marketing 
695 |a kapcsolati marketing 
695 |a lojalitás 
695 |a partnerkapcsolat(ok) 
695 |a vásárlói elégedettség 
700 1 |a Balogh Zsolt  |e ths 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392/1/Kapcsolati%20marketing%20%C3%A9s%20%C3%BCgyf%C3%A9llojalit%C3%A1s%20szerepe%20az%20Inter%20Cars%20Hung%C3%A1ria%20Kft.%20marketingtev%C3%A9kenys%C3%A9g%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392/2/Bizalmass%C3%A1gi%20nyilatkozat%20F%C3%B3rizs%20R%C3%A9ka%20Judit.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392/3/SZD_F%C3%B3rizs_R%C3%A9ka_k%C3%BCls%C5%91_konzulensi_b%C3%ADr%C3%A1lat_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392/4/SZD.Forizs.Reka.docx.pdf  |z Dokumentum-elérés