Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
Saved in:
Main Author: | Fórizs Réka Judit |
---|---|
Other Authors: |
Balogh Zsolt
Pólya Dr. Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | business marketing kapcsolati marketing lojalitás partnerkapcsolat(ok) vásárlói elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56392 |
Similar Items
Az M Car Solutions Kft. beszállítói és partneri kapcsolati menedzsmentje
: Mihók Réka
: Mihók Réka
A másodlagos autóalkatrész piac sajátosságai Magyarországon az Inter Cars Hungária Kft. szemszögéből
: Szécsi Dániel
: Szécsi Dániel
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea
: Molnár Lea
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
Kapcsolati marketing Hatékony eszköz a vállalatok versenyképességének növelésére?
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
A FACEBOOK SZEREPE A STUDIO ITALIA OLASZ UTAZÁSI IRODA MARKETINGTEVÉKENYSÉGÉBEN
: Breitenbach Angéla
: Breitenbach Angéla
The impacts of electrification on the European and domestic car markets
: Szepesi Richárd
: Szepesi Richárd
Transatlantic car importation
: Ézsöly Zoltán
: Ézsöly Zoltán
Fogyasztóból családtag - A futballklubok marketingkommunikációs stratégiái a kapcsolati marketing megvilágításában
: Kovács Attila
: Kovács Attila
Az Inter-Tefu Kft életút elemzése
: Fuisz-Nagy Edina
: Fuisz-Nagy Edina
Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
: Czimbalmos Anna
: Czimbalmos Anna
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Published: (2013)
: Sárosi Réka
Published: (2013)
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Advertising of Electric Cars in Hungary
: Cselovszki Dávid
: Cselovszki Dávid
A car sharing Magyarországon
: Acsai Áron
: Acsai Áron
Vállalati kultúra a Porsche Inter Autó Hungária Kft. gyakorlatában Válságkezelés és a vállalati kultúra kapcsolata
: Neubauer Orsolya Zita
: Neubauer Orsolya Zita
Az AVALON Car(e) Services Kft. folyamatainak fejlesztése
: Lakatos Bence István
: Lakatos Bence István
A Magna Car Top Systems Kft. költséggazdálkodása
: Mikus Petra
: Mikus Petra
A Hirschmann Car Communication Kft. BMC modellje
: Csikesz Viktória
: Csikesz Viktória
Economic and Social impacts of electric cars
: Pellei Vince
: Pellei Vince
The Effects of FDI on the car industry and Motorsports
: Hercsik Vince István
: Hercsik Vince István
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Autó alkatrész beszerzésének folyamata a Porsche Inter Auto Hungária Kft. bemutatásán keresztül normál és egyedi megrendelések alapján
: Palik Zsófia
: Palik Zsófia
Kapcsolati sajátosságok a turizmus, a sport és az event management között
: Markos Ádám
: Markos Ádám
Nemzetközi fuvarszervezés és számlázás az Inter-Épfu Kft. életében
: Illinger Tamás
: Illinger Tamás
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
A közösség és a kapcsolati tőke folyamata és hatása az egyén életére
: Kenyeres Blanka
: Kenyeres Blanka
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
A Car Systems Kft. pénzügyi, vagyoni és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kollár Csilla
: Kollár Csilla
A HimbeerCar Kft. kiskereskedelmi vállalkozás áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása
: Gál Dorina Zsanett
: Gál Dorina Zsanett
A kapcsolati bankok adaptálása a fintech korszakában Navigálás a mesterséges intelligenciában, a távolságokban és a viselkedési torzításokban a pénzügyi szektor stabilitása érdekében
: Sakshi, Gupta, et al.
Published: (2024)
: Sakshi, Gupta, et al.
Published: (2024)
A CarInfo rendszer jelene és jövője a Datahouse Kft-nél
: Gere Tibor
: Gere Tibor
Izrael Állam kihívásai, azok érvényesülése a diplomáciában, kapcsolati rendszere a 21. században
: Molnár Orsolya
: Molnár Orsolya
Az AVALON Car(e) Services Kft. autóbeszerzési megoldásának módjai, szállítói kapcsolatainak kezelése
: Hervai Tamás
: Hervai Tamás
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
Traceability of Packaging at a Hungarian Car Parts Manufacturing SME
: Medve Zsófia
: Medve Zsófia
A Car San Hungary Kft. parcel – kis csomagok – szállítása, annak költségei
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Similar Items
-
Az M Car Solutions Kft. beszállítói és partneri kapcsolati menedzsmentje
: Mihók Réka -
A másodlagos autóalkatrész piac sajátosságai Magyarországon az Inter Cars Hungária Kft. szemszögéből
: Szécsi Dániel -
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta -
Az Instagram szerepe a vendéglátóhelyek marketingtevékenységében
: Molnár Lea -
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata