A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dobos Panna Zsuzsanna
Other Authors: Keresztes Dr. Éva Réka
Szücs Emese Barbara
Format: Thesis
Kulcsszavak:21. század
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fenntarthatóság
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56393
Description
Abstract:A pazarló életmód következményei megjelennek a környezet rohamos romlásában, például globális felmelegedésben és ökoszisztéma átalakulásban. Ennek fényében a fenntarthatóság kulcsfontosságú a társadalomban, különösen a vállalkozások számára. A zöld marketing népszerűsödik a fogyasztók körében, amit a digitális térben is alkalmaznak. Az online használt termékeket árusító Vinted példája jól mutatja ezt. Tanulmányom ezt a témát és a vállalkozás marketingtevékenységeit vizsgálja. A primer kutatásom arra fókuszál, hogy milyen hatékony a fenntartható marketing és a digitális hirdetések a környezettudatosság népszerűsítésében. Célom az összegyűjtött adatok alapján bizonyítani a fenntartható marketing hatékonyságát a fogyasztói tudatosság növelésében.