A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Dobos Panna Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: |
Keresztes Dr. Éva Réka
Szücs Emese Barbara |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század elektronikus kereskedelem - online kereskedelem fenntarthatóság marketing online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56393 |
Hasonló tételek
A használtruha kereskedelem és a Vinted, mint kiemelkedő online használtruha kereskedelmi platform
: Frittmann Fanni
: Frittmann Fanni
Vásárlói visszajelzések és értékelések szerepe a Vinted-en
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
Az elektronikus (mezőgazdasági) piactér szerepe az állami szervezetek életében
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Megjelent: (2016)
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Megjelent: (2016)
Felelős és fenntartható vállalatok a ruhaiparban a Levi's tevékenységén keresztül bemutatva
: Veszprémi Ágnes
: Veszprémi Ágnes
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
A GE Empower, mint elektronikus piactér bemutatása és felhasználási szokásai a különböző régiókban
: Kiss Flóra Robinetta
: Kiss Flóra Robinetta
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Marketing hatékonyságának vizsgálata a social médiában
: Turós Alexandra Linda
: Turós Alexandra Linda
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
Pénzmosás megelőzés folyamata egy bank compliance tevékenységén keresztül
: Laczkó Daniella
: Laczkó Daniella
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek
: Andó Benedek
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
A Coca-Cola influencer marketing hatékonyságának vizsgálata
: Takács Tímea
: Takács Tímea
A direkt marketing alkalmazási lehetőségeinek bemutatása egy építőipari vállalkozás, a Kámea Consult Kft. tevékenységén keresztül
: Tomopulosz Athina
Megjelent: (2012)
: Tomopulosz Athina
Megjelent: (2012)
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
A konferenciaszervezés folyamatának bemutatása a Global Leading Conferences Kft. tevékenységén keresztül
: Gyurkó Gréta
: Gyurkó Gréta
A társasági adó és a számvitel kapcsolata egy vállalkozás tevékenységén keresztül
: Basa Dávid
: Basa Dávid
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
A kis- és közepes méretű vállalkozások finanszírozása a faktoring tevékenységen keresztül
: Ruppert Dominika
: Ruppert Dominika
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Magyarország, mint beruházási helyszín az ITDH befektetés-ösztönzési tevékenységén keresztül bemutatva
: Berta Viktor
Megjelent: (2008)
: Berta Viktor
Megjelent: (2008)
Innovációs folyamatok a gyakorlatban a Knorr-Bremse Rail Systems tevékenységén keresztül bemutatva
: Turzó Anna
: Turzó Anna
A magánnyugdíjpénztárak gazdálkodásának és befektetési tevékenységének bemutatása a Dimenzió Magánnyugdíjpénztár tevékenységén keresztül
: Bánné Benedek Brigitta
: Bánné Benedek Brigitta
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A társasági adó és a számvitel kapcsolatának bemutatása a Profitcenter Kft. tevékenységén keresztül
: Raczki Ildikó
: Raczki Ildikó
A közúti hűtött áru fuvarozók helyzetének bemutatása a Szekér Transz Kft. tevékenységén keresztül
: Szekér Szilvia
: Szekér Szilvia
A laboratóriumi diagnosztikai minták szállítási folyamatának bemutatása a Tritonlife Logisztikai Kft. tevékenységén keresztül
: Botás Dávid
: Botás Dávid
A raktározás, mint fő logisztikai funkció bemutatása egy hazai logisztikai szolgáltató tevékenységén keresztül
: Mayer Szandra
: Mayer Szandra
A vagyonösszevonáson alapuló vagyonkezelés hollandiai gyakorlata az APG Asset Management tevékenységén keresztül bemutatva
: Czirják Nóra
: Czirják Nóra
Hasonló tételek
-
A használtruha kereskedelem és a Vinted, mint kiemelkedő online használtruha kereskedelmi platform
: Frittmann Fanni -
Vásárlói visszajelzések és értékelések szerepe a Vinted-en
: Fehér Dominika -
Az elektronikus (mezőgazdasági) piactér szerepe az állami szervezetek életében
: Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia
Megjelent: (2016) -
Felelős és fenntartható vállalatok a ruhaiparban a Levi's tevékenységén keresztül bemutatva
: Veszprémi Ágnes -
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka