Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dickinson Andrea
További közreműködők: Hanyecz Imre
Szondi Dr. György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CSR
fenntarthatóság
kommunikáció az üzleti életben
online kommunikációelmélet
public relations
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56395
Leíró adatok
Kivonat:A kutatás célja, három FMCG cég- Coca-Cola, Heineken, Unilever- CSR online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek bevonását illetően. Azon belül pedig részletes elemzése annak, hogy milyen CSR üzenetek mentén vonják be érintettjeiket, és hogy történik -e bármilyen közös értékteremtés a virtuális térben. A kutatás módszere online kommunikációs tartalomelemzés, különös tekintettel a bevonásra alkalmas online csatornák és eszközök használatának elemzése. A kutatás a 2023 és 2024 elején megjelent CSR online kommunikációs aktivitásokból von le következtetéseket, keres mintázatokat és a cégek teljes érintetti online kommunikációjának elemzését veszi górcső alá. A kutatási eredmény arra mutat rá, hogy a fenti cégek részlegesen használják a virtuális kommunikációt érintettjeik bevonására, azonban a virtuális kommunikáció nagyon hatékony a helyi, releváns programok estén történő érintetti bevonás kiszélesítésére és mobilizációra.