Az FMCG cégek társadalmi felelősségvállalási online kommunikációjának összehasonlítása az érintettek szemszögéből
Saved in:
Main Author: | Dickinson Andrea |
---|---|
Other Authors: |
Hanyecz Imre
Szondi Dr. György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CSR fenntarthatóság kommunikáció az üzleti életben online kommunikációelmélet public relations |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56395 |
Similar Items
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
A Robert Bosch Kft. társadalmi felelősségvállalási tevékenységei
: Nagy Laura Glória
: Nagy Laura Glória
A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on
: Cserepes Veronika
: Cserepes Veronika
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
A vállalatok társadalmi felelősségvállalási kommunikációjával szembeni elvárások a fogyasztók és a munkavállalók szempontjából
: Aczél Antónia
: Aczél Antónia
Az érintettek bevonásának elmélete és gyakorlata a Vodafone Magyarország Zrt. Érintetti Párbeszéd Programja
: Barcs Karolina
Published: (2008)
: Barcs Karolina
Published: (2008)
Értékvezérelt vállalkozások, belső érintettek szerepe a felelősségvállalásban
: Szilágyi Gábor
: Szilágyi Gábor
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Gyulladásos bélbetegségben érintettek táplálkozási és étterembe járási szokásai
: Oberrecht Lilla Katica
: Oberrecht Lilla Katica
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
Számviteli csalások - A könyvviteli szolgáltatók, mint kiemelt érintettek felelőssége
: Csernus Edit
: Csernus Edit
Az éves beszámoló könyvvizsgálatának összehasonlítása kereskedő és termelő cégek tekintetében
: Paraj Andrea
: Paraj Andrea
Bankfúziók elemzése és hatása az érintettek szempontjából az OTP Bank Nyrt. esetén
: Vető András
: Vető András
Online communication about Sustainability in FMCG companies
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
Munkaerő kölcsönző cégek alkalmazásának előnyei és hátrányai vállalatok szemszögéből
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
Az Egységes Euró Fizetési Övezet (SEPA - Single Euro Payments Area) előnyei és a bevezetésével járó nehézségek – A SEPA-projekt megvalósítása a különböző érintettek szemszögéből
: Meleg Ágnes
: Meleg Ágnes
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Vállalatirányítási rendszerek az FMCG szektorban
: Mezősi Zoltán
: Mezősi Zoltán
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Published: (2014)
: Balogh Bence
Published: (2014)
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
Online Communication Strategies of FMCG Companies for Sustainability A Case Study Of Unilever, Procter & Gamble, Coca Cola, And Diageo
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
Az értékesítési módszerek és gyakorlatok összehasonlítása kis- és multinacionális cégek esetén
: Kiss Zsolt
: Kiss Zsolt
Társadalmi felelősségvállalás Magyarországon a beruházók szemszögéből
: Ihász Fanni Dóra
: Ihász Fanni Dóra
Egészségtudatos élelmiszerek szerepe az FMCG piacon
: Vida Beáta
: Vida Beáta
A jövő prognosztizálása az FMCG piacon
: Tenevszki Kosztadin
: Tenevszki Kosztadin
Franchise modell elemzése az FMCG kiskereskedelemben
: Kürtösi Dávid Sándor
: Kürtösi Dávid Sándor
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Az IT outsourcing cégek működése
: Klöczl András
: Klöczl András
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
Fogyatékossággal élők kommunikációjának akadálymentesítése
: Mózes Kitti
Published: (2007)
: Mózes Kitti
Published: (2007)
CRM az FMCG szektorban -a DanOn program
: Csizmadia Márton
: Csizmadia Márton
Similar Items
-
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett -
A Robert Bosch Kft. társadalmi felelősségvállalási tevékenységei
: Nagy Laura Glória -
A Barbie márka társadalmi felelősségvállalási üzenetei és azok kommunikációja a YouTube-on
: Cserepes Veronika -
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk -
A vállalatok társadalmi felelősségvállalási kommunikációjával szembeni elvárások a fogyasztók és a munkavállalók szempontjából
: Aczél Antónia