A „Made In” jelentősége az autóiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Loydl Dániel
További közreműködők: Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Pákozdi Sándor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
autóipari trendek
fogyasztói attitűd
made-in
országeredet
országmárka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56404

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56404
005 20240920084346.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Loydl Dániel 
245 1 2 |a A „Made In” jelentősége az autóiparban  |c Loydl Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A „Made In” jelentősége az autóiparbanA szakdolgozatom fő témája az országeredet jelentősége és szerepe az autóiparban. A dolgozatban számos szakirodalmat dolgoztam fel annak érdekében, hogy átláthassam a múltban lévő trendeket, és napjaink kihívásait is a témával kapcsolatban. A kutatási kérdéseim főként arra irányulnak, hogy a globalizáció és különböző marketing stratégiák milyen hatással vannak a fogyasztókra és az iparra. A kutatásban továbbá szerettem volna ismertetni, hogy különböző márkák miképp építettek vagy bontanak le sztereotípiákat a fogyasztókban az országeredetükkel kapcsolatban. A szekunder kutatásom során hat közismert autómárka közösségi média jelenlétét vizsgáltam, egy öt pontos rendszer alapján. Ezt követően pedig tíz szakemberrel folytattam személyes mélyinterjút, az interjúk során ugyanazokat a kérdéseket alkalmaztam az összehasonlíthatóság érdekében. A kutatás során végezetül pedig arra jutottam, hogy globalizáció hatására egyre kevésbé van jelen a fogyasztók vásárlási döntései közt az országeredet illetve a márkák is egyre kevésbé kommunikálják azt. Kivételt képez azonban néhány ikonikus modell több gyártónál is. Az ázsiai autógyártók egyre növekvő térnyerése pedig folyamatos bontja a negatív sztereotípiákat. 
695 |a autóipar 
695 |a autóipari trendek 
695 |a fogyasztói attitűd 
695 |a made-in 
695 |a országeredet 
695 |a országmárka 
700 1 |a Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc  |e ths 
700 1 |a Pákozdi Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56404/1/loydl_daniel_szakdolgozat_marketing_msc_2024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56404/2/Loydl%20D%C3%A1niel%20PV%C3%81.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56404/3/Loydl%20D%C3%A1niel%20szakdolgozat%20elb%C3%ADr%C3%A1l%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés