Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vincze Dalma
Other Authors: Papp Judit
Kulcsszavak:Castellum Hotel Hollókő
direkt marketing
eseménymarketing
imázs
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56427
Description
Abstract:Záródolgozatom tárgyának kiválasztásánál, fontosnak tartottam, hogy egy olyan témát válasszak, mely számomra aktuális és érdekes. Így esett a választásom a Castellum Hotel Hollókő **** marketingkommunikációjának bemutatására. Azért választottam ezt a témát a dolgozatom megírására, mert a szakmai gyakorlatomat a marketing osztályon töltöttem, így betekintést nyerhettem a szálloda marketingkommunikációs világába. Gyakorlatom során aktívan részt vehettem a marketingkezdeményezések kidolgozásában, megvalósításában és stratégiai tervezésében. Megismerkedhettem a Hostware programmal, a weboldal kezelésével, rendezvények lebonyolításával, csoportok árajánlatának készítésével, a kiemelt tematikus időszakok programtervezésével, a szállodán belül más pozíciók szoros együttműködésével, csomagajánlatokkal, napi szinten a szállodán belül található különböző marketingeszközökkel és a vállalat által használt értékesítési módszerek széles skálájával. Dolgozatom célja, mindezek tükrében, hogy teljes képet kapjunk a szálloda marketingkommunikációjáról és márkaimázsáról.A kutatásom célja pedig, hogy feltérképezzem, hogy a Castellum Hotel Hollókő **** szálloda, mely marketingkommunikációs eszközöket alkalmazza a vállalat hírnevének megtartására és a célközönség pontosabb elérése érdekében.A dolgozatomban először Hollókő helyzetelemzését taglalom ezután a szálláshelyeket, a közeli és helyi vendéglátói kereskedelmet ismertetem. Ezt követően bemutatom a Castellum hotelt. Majd a szálloda konkrét marketingkommunikációs tevékenységét ismertetem. Ezen felül kitérek még a hotel imázsnövelő tevékenységének ismertetésére is. Végül a dolgozatomat az összegzéssel zárom és ezen túlmenően még fejlesztési javaslatokat is teszek.