Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Dalma
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:Castellum Hotel Hollókő
direkt marketing
eseménymarketing
imázs
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56427

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56427
005 20240920084419.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vincze Dalma 
245 1 0 |a Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja  |c Vincze Dalma  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom tárgyának kiválasztásánál, fontosnak tartottam, hogy egy olyan témát válasszak, mely számomra aktuális és érdekes. Így esett a választásom a Castellum Hotel Hollókő **** marketingkommunikációjának bemutatására. Azért választottam ezt a témát a dolgozatom megírására, mert a szakmai gyakorlatomat a marketing osztályon töltöttem, így betekintést nyerhettem a szálloda marketingkommunikációs világába. Gyakorlatom során aktívan részt vehettem a marketingkezdeményezések kidolgozásában, megvalósításában és stratégiai tervezésében. Megismerkedhettem a Hostware programmal, a weboldal kezelésével, rendezvények lebonyolításával, csoportok árajánlatának készítésével, a kiemelt tematikus időszakok programtervezésével, a szállodán belül más pozíciók szoros együttműködésével, csomagajánlatokkal, napi szinten a szállodán belül található különböző marketingeszközökkel és a vállalat által használt értékesítési módszerek széles skálájával. Dolgozatom célja, mindezek tükrében, hogy teljes képet kapjunk a szálloda marketingkommunikációjáról és márkaimázsáról.A kutatásom célja pedig, hogy feltérképezzem, hogy a Castellum Hotel Hollókő **** szálloda, mely marketingkommunikációs eszközöket alkalmazza a vállalat hírnevének megtartására és a célközönség pontosabb elérése érdekében.A dolgozatomban először Hollókő helyzetelemzését taglalom ezután a szálláshelyeket, a közeli és helyi vendéglátói kereskedelmet ismertetem. Ezt követően bemutatom a Castellum hotelt. Majd a szálloda konkrét marketingkommunikációs tevékenységét ismertetem. Ezen felül kitérek még a hotel imázsnövelő tevékenységének ismertetésére is. Végül a dolgozatomat az összegzéssel zárom és ezen túlmenően még fejlesztési javaslatokat is teszek. 
695 |a Castellum Hotel Hollókő 
695 |a direkt marketing 
695 |a eseménymarketing 
695 |a imázs 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56427/1/VINCZE%20DALMA%20-%20Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT%202024.%20Castellum%20Hotel%20Holl%C3%B3k%C5%91%20sz%C3%A1lloda%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56427/2/Vincze%20Dalma%20KKK%20foszk.pdf  |z Dokumentum-elérés