A munkaadói hírnév építése a digitális térben a különböző generációk körében A social media mint eszköz a munkáltatói márkaépítés erősítésére
Elmentve itt :
Szerző: | Deák Boglárka |
---|---|
További közreműködők: |
Jasper-Zsiga Fruzsina
Zelena Dr. habil András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közösségi média márka márkaépítés Y generáció Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56436 |
Hasonló tételek
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter
: Garamvölgyi Eszter
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell
: Dubabér István Marcell
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Tolnai Klaudia
: Tolnai Klaudia
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Bárdossy Kornél
: Bárdossy Kornél
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Illés Barbara Petra
: Illés Barbara Petra
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
A szervezett utazásra való hajlandóság vizsgálata a különböző generációk körében
: Oláh Eszter
: Oláh Eszter
A Z generáció felé történő munkaadói márkaépítés a Raiffeisen Banknál
: Szakács Dóra Anna
: Szakács Dóra Anna
A különböző generációk vizsgálata, különös tekintettel a Z generáció digitális polarizáltságára
: Pataki Luca
: Pataki Luca
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2017)
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
Hírnév kockázatkezelés a bankszektorban
: Belucz Ákos
: Belucz Ákos
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
Kölcsönhatás vizsgálata a városi hírnév és a vállalati hírnév között turisztikai aspektusban
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
: Jakab Petra, et al.
Megjelent: (2016)
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
A különböző generációk motivációs eszközeinek vizsgálata
: Gonda Nóra
: Gonda Nóra
Opticnet, a szakértő látszerész márka építése
: Hajmási Márton
: Hajmási Márton
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf
: Delean Kristóf
Adatmodell építése MySQL fejlesztői környezetben
: Molnár Emese
: Molnár Emese
Hírnév-menedzsment a gyakorlatban. A hírnév-menedzsment értelmezésének problémája a haza PR gyakorlat oldaláról
: Bárány Gabriella
: Bárány Gabriella
A különböző generációk karriertervei Léteznek-e Magyarországon generációs különbségek munkaerőpiaci elvárásokkal kapcsolatosan /
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
A médiafogyasztás változása a különböző generációk között - miként változtak a médiafogyasztási szokások a mai generációk körében a korábbi generációkhoz képest
: Posta Norman
: Posta Norman
A hírnév fontossága a vállalatok számára
: Németh Ákos
Megjelent: (2013)
: Németh Ákos
Megjelent: (2013)
A generációk közötti digitális egyenlőtlenségek
: Winter Dóra
: Winter Dóra
Hírnév menedzsment a gyakorlatban Budapest metropolisz hírnévfejlesztési lehetőségei a gyakorlatban
: Katona Erzsébet
: Katona Erzsébet
Generációk jellemzése. Eltérő generációk és a közöttük lévő hasonlóságok, különbségek, ebből fakadó nézeteltérések, ezek feloldása a vállalati térben.
: Szamosi Liza
: Szamosi Liza
Digitális generációk és vásárlási szokásaik
: Jakab Adrienn
: Jakab Adrienn
A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében
: Weiler Mirtill
: Weiler Mirtill
A motiváció szerepének vizsgálata a különböző generációk függvényében.
: Varga Judit
: Varga Judit
Munkaerő motiválás és megtartás a különböző generációk tekintetében
: Hlács Viktória
: Hlács Viktória
Ösztönzés és megtartás menedzsment a különböző generációk tekintetében
: Kiss Ágota
: Kiss Ágota
A különböző generációk segítése vállalatoknál otthoni munkavégzés során
: Vörös Bence Tamás
: Vörös Bence Tamás
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése a generációk szemszögéből
: Dávid Dóra Zsuzsanna
: Dávid Dóra Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
A cég munkaadói hírneve és az employer branding
: Garamvölgyi Eszter -
Az Erste Bank Hungary Zrt. munkaadói hírneve és az employer branding munkavállalói szemszögből
: Dubabér István Marcell -
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca -
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Tolnai Klaudia -
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Bárdossy Kornél