A mesterséges intelligencia hatása a marketingre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keskin Milán Mehmet
További közreműködők: Malaczkov Szilvia Anna
Som-Péntek Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
marketing
marketingkommunikáció
marketingstratégiák
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56443
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a mesterséges intelligenciának milyen hatása van a marketing területére. A szakdolgozat során bemutatom röviden a marketinget, valamint a mesterséges intelligenciát is, a ChatGPT fejlődését, végezetül pedig azt, hogy a marketingben jelenleg milyen területeken használják a mesterséges intelligenciát, valamint milyen jövője van a marketingnek. A szakdolgozat második felében az empirikus kutatásomat mutatom be, kérdőíves megkérdezés, valamint egy mélyinterjú alapján.