Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kocsis Borka Réka
További közreműködők: Szondi Dr. György
Varga Krisztina Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:divat
közösségi média
online kommunikációelmélet
válságkezelés
válságkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56448
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a Balenciaga 2022-es botránya köré épül és azt elemzi a különböző kríziskommunikációs eszközökkel, főként a közösségi média platformokra fokuszálva. Elsősorban a kríziskommunikáció különböző eszközeit mutatom be, majd azok használatát a divatiparban, mindezek után pedig a Balenciaga divatcég történetét vezetem be és mindezek alapján elemzem és vonom le a konzekvenciákat a 2022-es botránnyal kapcsolatban. A fő kutatási kérdéseim arra keresték a választ, hogy mennyire volt effektív a Balenciaga kríziskommunikációja és hogy emellett működött-e a hallgatás eszköze. Továbbá az elemzéseim során arra is választ kerestem, hogy lehetséges-e egy botrány kitörése a közösségi média platformokon és képes-e egy divat cég tisztára mosni a nevét a botrányok után.