Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
Elmentve itt :
| Szerző: | Kocsis Borka Réka |
|---|---|
| További közreműködők: |
Szondi Dr. György
Varga Krisztina Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | divat közösségi média online kommunikációelmélet válságkezelés válságkommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56448 |
Hasonló tételek
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás
: Szűcs Tamás
Kríziskommunikáció a pénzügyi világban
: Nemes Klaudia
: Nemes Klaudia
Kríziskommunikáció a popkultúrában Taylor Swift és a bécsi koncertlemondás esettanulmánya
: Bognár Anna Zoé
: Bognár Anna Zoé
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Válságkommunikáció a divatiparban
: Andor Zoltán
: Andor Zoltán
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
: Kultsár Eszter
: Kultsár Eszter
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a Covid-19 első évében
: Nemes Krisztina
: Nemes Krisztina
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A terrorcselekmények okozta válságkezelések vizsgálata a kríziskommunikációs stratégiákon keresztül
: Selmeci Lázár
: Selmeci Lázár
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
A kríziskommunikáció jelentősége és kezelése PR segítségével a multinacionális vállalatoknál
: Sebestyén Elemér Richárd
: Sebestyén Elemér Richárd
A kríziskommunikáció és kormányzati kommunikáció összefüggései a koronavírus válság alatt
: Kuripla János
: Kuripla János
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében
: Adorján Bence Gergő
: Adorján Bence Gergő
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a S.E.G.A. Hungary Kft. gyakorlatában
: Lukács Tamás
: Lukács Tamás
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
A kriziskommunikációs kézikönyv szabályrendszere a vállalati gyakorlatban A Felső-Tisza-Vidéki Vízügyi Igazgatóság és a Swedwood Sopron Kft. kézikönyveinek összehasonlítása
: Komán Bernadett
: Komán Bernadett
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Fenntarthatósági trendek és felelős fogyasztói magatartás a divatiparban
: Czigléczki Zita Lídia
: Czigléczki Zita Lídia
Kríziskommunikáció a XXI. században – A Nemzeti Színház 2023 évi krízisének elemzése
: Bencze Laura Franciska
: Bencze Laura Franciska
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Digitális kihívások és lehetőségek a divatiparban a divat marketingkommunikációs stratégiák és a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Egedi Gerda, et al.
: Egedi Gerda, et al.
INNOVÁCIÓK ÉS KORSZERŰ TECHNOLÓGIÁK ALKALMAZÁSA A DIVATIPARBAN RFID és egyéb eladásösztönző megoldások a ZARA-nál.
: Pidem Barbara Bibiána
: Pidem Barbara Bibiána
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
The impact on private entrepreneurs of the change in the KATA taxation form in 2022
: Vágvölgyi Réka Tünde
: Vágvölgyi Réka Tünde
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Hasonló tételek
-
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor -
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás -
Kríziskommunikáció a pénzügyi világban
: Nemes Klaudia -
Kríziskommunikáció a popkultúrában Taylor Swift és a bécsi koncertlemondás esettanulmánya
: Bognár Anna Zoé