Kríziskommunikáció a divatiparban, a Balenciaga 2022-es botránya alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Kocsis Borka Réka |
---|---|
További közreműködők: |
Szondi Dr. György
Varga Krisztina Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | divat közösségi média online kommunikációelmélet válságkezelés válságkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56448 |
Hasonló tételek
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás
: Szűcs Tamás
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
: Kultsár Eszter
: Kultsár Eszter
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Kríziskommunikáció az egészségügyben a Covid járvány idején
: Bódi Adrienn
: Bódi Adrienn
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a Covid-19 első évében
: Nemes Krisztina
: Nemes Krisztina
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A vásárlási döntéshozatal befolyásolása a divatiparban
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
A kríziskommunikáció jelentősége és kezelése PR segítségével a multinacionális vállalatoknál
: Sebestyén Elemér Richárd
: Sebestyén Elemér Richárd
A kríziskommunikáció és kormányzati kommunikáció összefüggései a koronavírus válság alatt
: Kuripla János
: Kuripla János
Corporate Social Responsibility (CSR) a divatiparban
: Dross Lídia
: Dross Lídia
Fenntarthatóság a divatiparban A divatvállalatok fenntartható tevékenységének és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemények vizsgálata
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
A kríziskommunikáció szerepe a bankszektorban a COVID-19 világjárvány tükrében
: Adorján Bence Gergő
: Adorján Bence Gergő
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a S.E.G.A. Hungary Kft. gyakorlatában
: Lukács Tamás
: Lukács Tamás
A kriziskommunikációs kézikönyv szabályrendszere a vállalati gyakorlatban A Felső-Tisza-Vidéki Vízügyi Igazgatóság és a Swedwood Sopron Kft. kézikönyveinek összehasonlítása
: Komán Bernadett
: Komán Bernadett
Fenntartható és felelős kis- és középvállalkozások a divatiparban
: Sutyor Noémi
: Sutyor Noémi
A divatiparban megvalósuló fenntartható fejlődés és a greenwashing
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Fenntarthatósági trendek és felelős fogyasztói magatartás a divatiparban
: Czigléczki Zita Lídia
: Czigléczki Zita Lídia
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
A hazai divatiparban szereplő kereskedők jelenlegi helyzete és lehetőségei
: Cinder Kristóf
: Cinder Kristóf
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
The impact on private entrepreneurs of the change in the KATA taxation form in 2022
: Vágvölgyi Réka Tünde
: Vágvölgyi Réka Tünde
Inflation in the eurozone between 2019 and 2022
: Erdei Anna
: Erdei Anna
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban
: Riha Roxána
: Riha Roxána
A magyar gyógyszeripar komplex pénzügyi elemzése 2018 és 2022 között
: Sándor Réka Sarolta
: Sándor Réka Sarolta
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
Egyedülálló édesanyák a munkaerőpiacon 2022-ben
: Eperjesi Éva Zsuzsanna
: Eperjesi Éva Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor -
Krízismenedzsment, kríziskommunikáció a légitarsaságoknál
: Szűcs Tamás -
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina -
Válságmenedzselés és kríziskommunikáció az utazásszervezők kiutaztatási üzletágában
: Kultsár Eszter