Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Győrfi Blanka
További közreműködők: Hösch Birgit
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
design
digitalizáció
marketing
rendszerek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56457
Leíró adatok
Kivonat:Az első nagy fejezetben áttekintést adok a dizájn rendszerek általános ismereteiről – ebben igyekszem a valós világ vezető példáit is felhozni, ésbemutatok egy saját magam által készített rendszert is egy létező vállalkozás számára. Ezáltal remélem az olvasó egy „kézzelfoghatóbb” élményt is kap, nemcsak a globális nagyvállalatok világából, hanem kisebb skálán mozgó felhasználói esetekből is. A fejezet első harmada a vonatkozó elméletet tekinti át, a második része gyakorlati példákat mutat be a világból, a harmadik része pedig a saját magam által készített dizájn rendszerbe nyújt betekintést.A második nagy fejezetben a dizájn rendszerek vállalati megvalósulásának egyik fontos tartóoszlopáról, a digitális eszközkezelő (DAM) rendszerekről írok, ezen belül szinténbemutatok egy saját gyakorlati élményt, a munkahelyemen éppen bevezettünk egy ilyen rendszert.A fejezet felépítése az első fejezethez hasonlít, először a szükséges elmélet, majd gyakorlati kérdések és harmadik alpontban a projektet mutatom be.A dolgozatom harmadik nagy fejezetében pedig a kutatásomat mutatom be – kétféle kérdőívet készítettem. Az első a dizájn rendszerekkel kapcsolatos mélyinterjúnak tekinthető, a második pedig a DAM rendszerekkel kapcsolatos általánosabb kérdőív. Figyelembe kellett vennem, hogy az első témához a marketing szakemberek és dizájnerek egy szűkebb csoportja tud csak tartalmasan hozzászólni, míg a második témával kapcsolatban sokkal többeknek van közvetlen tapasztalata.