Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Győrfi Blanka
További közreműködők: Hösch Birgit
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
design
digitalizáció
marketing
rendszerek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56457

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56457
005 20240920084508.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Győrfi Blanka 
245 1 0 |a Digitális eszközkezelők és dizájn rendszerek a marketing alkalmazásában  |c Győrfi Blanka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az első nagy fejezetben áttekintést adok a dizájn rendszerek általános ismereteiről – ebben igyekszem a valós világ vezető példáit is felhozni, ésbemutatok egy saját magam által készített rendszert is egy létező vállalkozás számára. Ezáltal remélem az olvasó egy „kézzelfoghatóbb” élményt is kap, nemcsak a globális nagyvállalatok világából, hanem kisebb skálán mozgó felhasználói esetekből is. A fejezet első harmada a vonatkozó elméletet tekinti át, a második része gyakorlati példákat mutat be a világból, a harmadik része pedig a saját magam által készített dizájn rendszerbe nyújt betekintést.A második nagy fejezetben a dizájn rendszerek vállalati megvalósulásának egyik fontos tartóoszlopáról, a digitális eszközkezelő (DAM) rendszerekről írok, ezen belül szinténbemutatok egy saját gyakorlati élményt, a munkahelyemen éppen bevezettünk egy ilyen rendszert.A fejezet felépítése az első fejezethez hasonlít, először a szükséges elmélet, majd gyakorlati kérdések és harmadik alpontban a projektet mutatom be.A dolgozatom harmadik nagy fejezetében pedig a kutatásomat mutatom be – kétféle kérdőívet készítettem. Az első a dizájn rendszerekkel kapcsolatos mélyinterjúnak tekinthető, a második pedig a DAM rendszerekkel kapcsolatos általánosabb kérdőív. Figyelembe kellett vennem, hogy az első témához a marketing szakemberek és dizájnerek egy szűkebb csoportja tud csak tartalmasan hozzászólni, míg a második témával kapcsolatban sokkal többeknek van közvetlen tapasztalata. 
695 |a branding 
695 |a design 
695 |a digitalizáció 
695 |a marketing 
695 |a rendszerek 
700 1 |a Hösch Birgit  |e ths 
700 1 |a Miskolczi Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56457/1/Gyorfi_Blanka%20-%20Szakdolgozat%20%282024%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56457/2/Gyorfi_Blanka%20-%20Kulso_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56457/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_mesterk%C3%A9pz%C3%A9s_Gy%C5%91rfi%20Blanka.pdf  |z Dokumentum-elérés