A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lőrincz Hanna
Kulcsszavak:B2B
B2C
digitális marketing
értékesítés
online hirdetés
stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56462
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témája a B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül. Úgy gondolom fontos a témával foglalkozni, ugyanis a mai rohanó, digitális világban hatalmas jelentőséggel bír az online jelenlét, és elengedhetetlen egy vállalat tökéletes működésében, hogy jelen legyen valamilyen formában webes felületeken. Készítettem primer és szekunder kutatást egyaránt, melyek több szakirodalom feldolgozásából és két mélyinterjú elkészítéséből álltak. Törekedtem a teljeskörűségre, és igyekeztem minél informatívabbá és érdekesebbé tenni záródolgozatomat.