A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lőrincz Hanna
Kulcsszavak:B2B
B2C
digitális marketing
értékesítés
online hirdetés
stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56462

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56462
005 20240920084516.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lőrincz Hanna 
245 1 2 |a A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül  |c Lőrincz Hanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom témája a B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül. Úgy gondolom fontos a témával foglalkozni, ugyanis a mai rohanó, digitális világban hatalmas jelentőséggel bír az online jelenlét, és elengedhetetlen egy vállalat tökéletes működésében, hogy jelen legyen valamilyen formában webes felületeken. Készítettem primer és szekunder kutatást egyaránt, melyek több szakirodalom feldolgozásából és két mélyinterjú elkészítéséből álltak. Törekedtem a teljeskörűségre, és igyekeztem minél informatívabbá és érdekesebbé tenni záródolgozatomat. 
695 |a B2B 
695 |a B2C 
695 |a digitális marketing 
695 |a értékesítés 
695 |a online hirdetés 
695 |a stratégiák 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56462/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20-%20L%C5%91rincz%20Hanna%202024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56462/2/A%20B2B%20%C3%A9s%20B2C%20%C3%A9rt%C3%A9kes%C3%ADt%C3%A9s%20n%C3%B6vel%C3%A9se%20az%20online%20platformokon%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56462/3/Biralat_Lorincz_Hanna.pdf  |z Dokumentum-elérés