A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szücs Rebeka
További közreműködők: Bódis Orsolya
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
fogyasztói magatartás
közösségi média
marketing
zene
zenemarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56467
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a közösségi média, mint digitális marketingeszköz szerepét vizsgálom a zeneiparban. Ehhez feltérképeztem a zeneterjesztés módját a múltban, a digitalizáció és az internet hatását a zenéhez való hozzáféréshez, a jelenlegi fogyasztói magatartást a zeneiparban globális szinten, illetve a zeneiparban használatos marketingeszközöket különös kitekintéssel a közösségi médiára. Primer kutatásom során a hazai fogyasztói magatartást vizsgáltam a zeneiparban, illetve azt, hogy az hogyan illeszkedik a globális trendekkel.