Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Bata Viola |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés kommunikáció az üzleti életben kommunikáció zavarai szállodaipar személyes eladás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56473 |
Hasonló tételek
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos
: Gyulay Ákos
A housekeeping kihívásai és megoldásai az Aria Hotel példáján keresztül
: Varga Dorottya Edit
: Varga Dorottya Edit
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
A Liquid Gold Kft. raktározási nehézségei és lehetséges megoldásai
: Urbán Zoltán
: Urbán Zoltán
A magyar közútkezelés és az Útinform osztály legfontosabb kommunikációs feladatai
: Kaj Bernadett
: Kaj Bernadett
A gluténmentes ételek, sütemények értékesítési nehézségei a budapesti vendéglátásban
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
A személyzeti osztály bemutatása a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. példáján keresztül
: Mogyorósi Fruzsina Bernadette
: Mogyorósi Fruzsina Bernadette
Pénzügy osztály folyamatainak támogatása IT eszközökkel
: Molnár Bálint
: Molnár Bálint
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
Szállodai értékesítési technikák fejlődése az elmúlt 10 év során, a modern értékesítési technikák bemutatása a Boscolo Budapest Hotel példáján keresztül
: Romics Tiffany
: Romics Tiffany
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Budapesti luxusszállodák egymáshoz viszonyított komplex elemzése - Rivaldafényben az Anantara New York Palota
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita
: Gergi Anita
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Szervezetfejlesztés a gyakorlatban HR-osztály kialakítása egy konkrét példán keresztül
: Varga Melinda Ivett
: Varga Melinda Ivett
A glutén- és laktózmentes sütemények értékesítési nehézségei a budapesti NoGlu Cukrászdában
: Kocsis Andrea Angéla
: Kocsis Andrea Angéla
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita
: Sárácz Dominika Rita
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Nonprofit szervezetek pénzügyi megoldásai a Youth Business Group Egyesület példáján keresztül
: Varga Diána
: Varga Diána
Az emberi erőforrás osztály bemutatása egy multinacionális cég keretein belül
: Fekete Katalin
: Fekete Katalin
Az emberi erőforrás menedzsment osztály felépítése, célja, típusai és szereplői
: Sárhegyi Lilla Felícia
: Sárhegyi Lilla Felícia
Az e-kereskedelmi vállalatok logisztikai nehézségei és lehetőségei egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Tóth Martin István
: Tóth Martin István
Egy pénzügyi osztály működése integrált vállalatirányítási szoftver közreműködésével
: Széplaki Ágnes Etelka
: Széplaki Ágnes Etelka
A Szerencsejáték Zrt. és a Karitatív Osztály márkázása
: Kovács Barna
: Kovács Barna
Tevékenység alapú költségszámítás egy IT osztály költségeinek a gyakorlatában
: Kézi Anikó
: Kézi Anikó
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
Kempinski hotel értékesítési és marketing gyakorlatai
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
A kommunikáció szerepe a Front Officeban az Ibis Budapest Heroes Square Hotel példáján keresztül
: Peller Viktória
: Peller Viktória
Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Az országhatárokon átívelő vállalati kommunikáció kulturális különbségek okozta nehézségei egy magyar középvállalat példájával
: Székfi Panni
: Székfi Panni
Az ételallergiások nehézségei a vendéglátásban
: Györke Stefánia
: Györke Stefánia
Az adócsalás elleni küzdelem nehézségei
: Bebes Szabolcs
: Bebes Szabolcs
Az adóvégrehajtás leggyakrabban előforduló nehézségei
: Penczner Piroska
: Penczner Piroska
Szent Rafael Kórház szolgáltatási folyamata különösképpen a Szívsebészeti osztály
: Csernovicz Zsófia
: Csernovicz Zsófia
A Covid-19 járvány hatása a szállodai értékesítő tevékenységre az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Csavajda Gergely
: Csavajda Gergely
HR digitális megoldásai és annak hatásai a munkavégzésre egy vegyipari vállalat példáján keresztül
: Urbán Csilla
: Urbán Csilla
AI kihívásai és megoldásai a HRM-ben egy hazai független médiavállalat példáján keresztül
: Trexler Márk
: Trexler Márk
Az elektronikus kiskereskedelmet érintő problémák megoldásai
: Szamosközy Tamás
: Szamosközy Tamás
Hasonló tételek
-
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien -
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos -
A housekeeping kihívásai és megoldásai az Aria Hotel példáján keresztül
: Varga Dorottya Edit -
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra -
A Liquid Gold Kft. raktározási nehézségei és lehetséges megoldásai
: Urbán Zoltán