Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bugyi Ágota
További közreműködők: Bácsalmási Mariann
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális marketing
fogyasztói igények
fogyasztói magatartás
kozmetikai cikkek
online értékesítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56474

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56474
005 20240920084534.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bugyi Ágota 
245 1 0 |a Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján  |c Bugyi Ágota  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom célja az volt, hogy betekintést nyújtson a különféle online felületeken elérhető fogyasztói visszajelzések kontextusába, bemutassa azok relevanciáját különböző szituációkban és így hasznos gyakorlati konzekvenciákat fogalmazzon meg az esettanulmányban vizsgált Oxygeni Hair Kft., szépségápolási termékeket gyártó és forgalmazó vállalkozás számára.Előzetes kutatómunkám során megvizsgáltam a fogyasztói döntéshozás folyamatát, a fogyasztói visszajelzések webshopok vásárlóinak döntéseire, valamint az online értékesítést végző vállalatok sikerességére gyakorolt lehetséges hatásait, a fogyasztói visszajelzések lehetséges módjait, valamint a kozmetikai piac, az e-kereskedelem aktuális trendjeinek alakulását és az Oxygeni Hair Kft. működésének piaci környezetét.Ez után megvizsgáltam, hogy vállalkozás milyen módon, milyen hatékonysággal gyűjti és használja fel a fogyasztóitól származó visszajelzéseket.Ennek eredményeként elmondható, hogy az Oxygeni Hair Kft. online értékesítésében jelentős szerepet játszanak az online fogyasztói visszajelzések. A közösségi média oldalakon és egyéb fórumokon fellelhető fogyasztói visszajelzések tekintetében a vállalkozás versenytársaival fej-fej mellett halad, azaz a három vizsgált vállalkozás hasonlóan teszi közzé és reagálja le az ezeken a felületeken megjelenő vásárlói véleményeket. Jelentős eltérés a webshopok termék oldalain tapasztalható. Annak ellenére, hogy az Oxygeni Hair Kft. rendelkezik a fogyasztói vélemények gyűjtésére és közzétételére irányuló stratégiával, a webshopján használt technológia elavult, ami mind hazai, mind nemzetközi szinten hátráltathatja a vállalkozást az újabb potenciális vásárlók bizalmának megnyerésében.Ennek a problémának a megoldása érdekében javaslatam a rendszer lecserélését az előzetes kutatási eredmények során feltárt legfontosabb szempontok figyelembevételével. 
695 |a digitális marketing 
695 |a fogyasztói igények 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a kozmetikai cikkek 
695 |a online értékesítés 
700 1 |a Bácsalmási Mariann  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56474/1/Bugyi_Agota_szakdolgozat_2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56474/2/Bugyi_%C3%81gota_k%C3%BCls%C5%91_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56474/3/KI%20Bugyi%20%C3%81gota%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20202324%20tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés