Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pintér Viktória
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Kulcsszavak:ábrák
digitális média
interjú
marketingkommunikáció
márkaépítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56476
Leíró adatok
Kivonat:A záró dolgozatom bemutatja a digitális kommunikációnak a szerepét a márkaépítésben. Primer és szekunder kutatások segítségével. Szerintem a digitális kommunikáció ma már alapvető fontosságú a márkaépítés terén. A záró dolgozat kiemeli, hogy az online kommunikációs csatornák lehetővé teszik a márkák számára, hogy közvetlenül és interaktívan kommunikáljanak a célközönséggel. Ezek magukba foglalják a közösségi média platformokat, a weboldalakat, az e-mail marketinget és egyebeket. Ezekre a dolgokra keresek válaszokat a dolgozatomban. Az online tér lehetőséget nyújt a márkák számára arra, hogy személyre szabott tartalmakat és üzeneteket közvetítsenek a vásárlók felé. Ezáltal segítenek megépíteni és erősíteni a márkahűséget, valamint pozitív márkaimázst kialakítani. A dolgozatomban lévő primer résznél jobban kitérek inkább az online vásárlás előtti élményekre. Mélyinterjút is alkalmazok. A dolgozat végén pedig levonom a következtetéseket és ismertetem a javaslataimat a témával kapcsolatban.