A Crowne Hotel működése és sikerességének titka

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szauter Rebeka
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:fizikai környezet
marketing
munkaerő
munkaerő képzés
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56483

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56483
005 20240920084548.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szauter Rebeka 
245 1 2 |a A Crowne Hotel működése és sikerességének titka  |c Szauter Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Témaválasztásom oka, hogy korábbi munkatapasztalatom alapján, volt lehetőségem belelátni egy szolgáltatást nyújtó hotel működésébe, hogy mennyire fontosak az üzleti döntéseik, az alkalmazottak szerepe, valamint a fizikai jellemzők sikerességükben. Tanulmányaim során már tudom, hogy a marketing-mix 4P-jét kiegészítő szolgáltatásmarketinre fókuszáló 3P elemei az emberi tényezők (People), a fizikai tényezők (Physical Evidence), valamint a folyamat (Process), amely azt mutatja, hogy milyen lépések/ döntések során próbáljuk kielégíteni a fogyasztók/ vendégek igényeit egy szolgáltatáson keresztül. Így kutatásomhoz ezeket az elemeket is alapul vettem. Korábban a tanulmányaim során szükség volt egy adott cég elemzésére a már jól ismert marketing-mix elemein keresztül, amelyet azért tartottam érdekesnek, mert a kutatásokból látható volt, hogy minden vállalat más-más tulajdonságok és üzleti struktúra alapján éri el a sikert. Éppen ezért dolgozatomban a Crowne Hotelt szeretném megvizsgálni ezen elemek alapján. 
695 |a fizikai környezet 
695 |a marketing 
695 |a munkaerő 
695 |a munkaerő képzés 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56483/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_Szauter_Rebeka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56483/2/Szauter%20Rebeka_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés