A munkaközvetítő és munkaerő-kölcsönző cégek marketingkommunikációja és a munkavállalók elégedettsége ezzel kapcsolatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keresztesi Anna Ilona
Kulcsszavak:diákmmunka
direkt marketing
elektronikus kommunikáció
iskolaszövetkezetek
marketingkommunikáció
toborzás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56485
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban a munkaközvetítő cégek/diákszövetkezetek marketingkommunikációját fogom megvizsgálni. Célom áttekintő képet adni az állásajánlatok közvetítésének és a jelentkezésnek folyamatáról, illetve a karrier tanácsadásról is. Emellett a célközönségen belül kiemelt hangsúlyt szeretnék fektetni az egyetemista, fiatal felnőtt, illetve a pályakezdő korosztályra vonatkozó marketingkommunikációra. Kutatásomban célom elemezni a munkakeresők és munkavállalók szokásait és tapasztalatait melyek a munkaközvetítő cégek/diákszövetkezetek felé irányulnak, annak érdekében, hogy a szervezetek, illetve fogyasztók oldalát is láthassuk és így egy átfogó képet kapjuk az állásközvetítés világáról. Ennek érdekében egy kérdőívet állítottam össze, melyet a későbbiekben elemezni fogok és megvizsgálom, hogy a felállított hipotézisekhez hogyan viszonyulnak majd a kapott eredmények.