A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Petra
További közreműködők: Kun-Balog Viktor
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cash flow kimutatás
értékesítési csatorna
mesterséges intelligencia
mesterséges intelligencia hatása
SWOT-elemzés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56487
005 20240920084555.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Novák Petra 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére  |c Novák Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom fő témája a családi vállalkozásunk marketing stratégiájának bemutatása, ami már több mint 20 éve részét képezi a mindennapjaimnak. A témám alapját a marketing mesterképzésem első féléves tantárgyának („Marketingtervezés”) év végi beadandójára építettem, amely a Black Crystal marketingstratégiájára épült és ezt dolgoztam ki részletesebben. A másik téma, amit szeretnék összekapcsolni a cégünkkel, az a mesterséges intelligencia szerepe az emberek és a vállalatok életében. Hiszen ez ma az egyik legaktuálisabb „újdonság”, amivel még a legtöbb vállalkozás csak kísérletezik, hogy hogyan is lehetne beépíteni a használatát a mindennapi munkába. Viszont a nagy áttörést 2022. hozta el, amikor év végéhez közeledve mindenki csak a ChatGPT megjelenéséről beszélt, hiszen bemutatták a legújabb mesterséges intelligenciát. Így tehát kutatásaimban arra leszek kíváncsi, hogy 2022. előtt milyen stratégiákat használtak a vállalkozások, illetve hogy az MI új megjelenésével és használatával, milyen előnyökkel, hátrányokkal kell megküzdenie a cégeknek. Tehát összehasonlítva a 2 időszakot, milyen új módszereket vetnek be a cégek, hogy tartsák a lépést a folyamatosan fejlődő új eszközökkel és ez hogyan hat a stratégiájukra. Én arra az eredményre számítok, hogy alapvetően minden vállalat, legyen szó kisebb, vagy nagyobbról használja a rendelkezésre álló új technikákat, és ez pozitív hatással van a cégek életére, hiszen talán ez meg is könnyíti a mindennapi munkájukat. 
695 |a cash flow kimutatás 
695 |a értékesítési csatorna 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a mesterséges intelligencia hatása 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Kun-Balog Viktor  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487/1/szakdolgozat%20-%20Nov%C3%A1k%20Petra%20vegleges.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487/2/kutat%C3%A1si%20terv%20-%20Nov%C3%A1k%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487/3/interj%C3%BA%20leiratok.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487/4/eredetisegi-nyilatkozat%20Nov%C3%A1k%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487/5/Nov%C3%A1k%20Petra%20Szakdolgozat%20B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56487/6/Nov%C3%A1k%20Petra.pdf  |z Dokumentum-elérés