A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kincses Krisztián György
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Eszter Szalayné Kotroczó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketingkommunikáció
online marketing
SWOT-elemzés
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56503
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációs tevékenységeit és marketingstratégiáját vizsgálom, különös tekintettel arra, hogy a vállalat miként alakította ki és őrzi meg piaci pozícióját a globális energiaital-piacon. A kutatásom aktualitását alátámasztja, hogy a Hell Energy, mint dinamikusan fejlődő vállalat, rendkívüli sikereket ért el rövid idő alatt, mely részben innovatív marketingstratégiájának és hatékony kommunikációs taktikáinak köszönhető. A dolgozatom célja, hogy részletesen bemutassam, hogyan használja a Hell Energy a különböző marketingeszközöket és kommunikációs csatornákat a márka építéséhez, a fogyasztói elkötelezettség növeléséhez és az eladások növekedéséhez. Ennek érdekében az elemzés során kitérek a vállalat által alkalmazott különböző marketingstratégiákra, mint a célzott reklámkampányok, közösségi média jelenlét, valamint a hírességekkel és sporteseményekkel való kapcsolatok kiaknázása.