Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Viktória Bernadett
További közreműködők: Kalló Melinda Éva
Szondi Dr. György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső PR
demográfia
fesztivál
kommunikáció
közösségi média
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56508

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56508
005 20240920084624.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Viktória Bernadett 
245 1 0 |a Közösségi élmény és kommunikáció  |b A Sziget Fesztivál PR tevékenysége  |c Nagy Viktória Bernadett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kutatásom célja, hogy megvizsgáljam a Sziget Fesztivál résztvevőinek véleményét, benyomását magáról a fesztiválról, a fesztivál szervezéséről és lebonyolításáról egyaránt. A kutatásom során elemzem a szervezők PRtevékenységének hatását a fesztivál színvonalánakemelésében, a biztonság megteremtésében, és a látogatók számának növekedésében. Akutatásom során megvizsgálom, hogy a fesztivál PR stratégiája milyen szerepet játszik azesemény hosszú távú fenntarthatóságának és sikerének érdekében. Nagyon fontos akülönböző médiafelületek adta lehetőségek kihasználása, beleértve a közösségi médiafelhasználását a PR üzeneteinek terjesztésére. A közösségi média használata lehetőségetteremt a Sziget Fesztivál hírnevének kialakítására és megőrzésére, illetve a közösségi médiafelületein megjelenő bejegyzések is hozzájárulnak a fesztivál népszerűségének fenntartásához.A kutatásban szereplő csoport nagysága 110 fő. Azok közül, akik részt vettek valamilyenkönnyűzenei fesztiválon több volt a nő, mint a férfi. A nők aránya, 53%-ban, a férfiaké 47 %.A fesztiválon résztvevők közül mindenki életében jelentős szerepet játszik a közösségi média.A válaszadók 87 %-a értesül az online közösségi oldalak valamelyikén, míg a Sziget hivatalosweboldalát csak 27 % választotta. Emellett a hagyományos kommunikációs csatornák is jelenvannak még az információszerzés területén. Ilyenek például a plakátok 36 %-ban, a TVreklám 35 %-ban. Elmondható, hogy az online kommunikáció fontos a fesztiválravonatkozóan is, mivel a fiatal generáció az online térben van otthon és kevésbé használja ahagyományos kommunikációs eszközöket. A Sziget szervezői folyamatosan dolgoznak azon,hogy még izgalmasabb legyen a Sziget programja, és ennek érdekében nem csupán aklasszikusnak mondott PR eszközöket használják, hanem egyre inkább áttevődik az online PRfelé a kommunikáció. A fenntarthatóság érdekében összeállított PR stratégia részeként fontosaz üzenetek megosztása különböző médiaplatformokon. Ezeknek a médiafelületeknek nemcsak az üzenetek megosztása a feladata, hanem segíti a váratlan helyzetekre való felkészüléstis. Az influencerek bevonása és a közösségi média hatékony használata segíthet a fesztiválnépszerűségének és láthatóságának növelésében. Ugyanakkor figyelni szükséges a résztvevőkés a közönség visszajelzéseit, és ez alapján formálni a kommunikációs stratégiát és a fesztiválkínálatát, melynek szerepe van a fesztivál jövőjét illetően. 
695 |a belső PR 
695 |a demográfia 
695 |a fesztivál 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
700 1 |a Kalló Melinda Éva  |e ths 
700 1 |a Szondi Dr. György  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56508/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56508/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%20NV.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56508/3/NagyV_%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés