Közösségi élmény és kommunikáció A Sziget Fesztivál PR tevékenysége
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Viktória Bernadett |
---|---|
További közreműködők: |
Kalló Melinda Éva
Szondi Dr. György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | belső PR demográfia fesztivál kommunikáció közösségi média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56508 |
Hasonló tételek
A vallási turizmus és a zarándokutakon megélt közösségi élmény
: Kapuvári Veronika
: Kapuvári Veronika
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva
: Baracki Éva
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika
: Gürtler Erika
Élmény-gasztronómia Az ügyfélközpontú szolgáltatás tervezés receptje
: Oswald Réka
: Oswald Réka
Íz, hangulat, élmény a Cafe Frei marketingtevékenységének hatása a fogyasztókra
: Bercsényi Sára
: Bercsényi Sára
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
Élmény és tanulás - Örökségpedagógia és alkalmazott módszerei
: Póla Gábor
: Póla Gábor
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Motivációs technikák és flow-élmény vállalati környezetben
: Dózsa Éva Anna
: Dózsa Éva Anna
Az ország kincses szigete? A sziget fesztivál, mint gazdasági tényező
: Nyers Bernadett
Megjelent: (2014)
: Nyers Bernadett
Megjelent: (2014)
A Sziget fesztivál környezettudatos magatartásának vizsgálata
: Knipper Bernadett
: Knipper Bernadett
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
Fogyasztói élmény fejlesztése digitális streaming szolgáltatások esetén
: Turai Barbara Szilvia
: Turai Barbara Szilvia
Az élmény szerepe a pedagógiában és a turizmusban
: Sikó Botond
: Sikó Botond
Üzleti célú közösségi média kommunikáció
: Viniczai Benedek
: Viniczai Benedek
A Sziget Fesztivál marketingstratégiája és a fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Csordás Bernadett
: Csordás Bernadett
Digitalizáció hatása a kereskedelemre és a vásárlási élmény kialakulására
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
Az éttermi élmény vizsgálata Budapest és Lisszabon esetének összehasonlításával
: Kalmár Kata
: Kalmár Kata
A Pannonhalmi Főapátság arculata, kommunikációs- és PR-tevékenysége, turizmusa
: Molnár Bence
: Molnár Bence
Üzleti célú kommunikáció a közösségi médiában
: Szabó Martin
: Szabó Martin
Fesztiválok egészségügyi biztosítása a Sziget Fesztivál példáján bemutatva
: Tóth Bernadett Ilona
: Tóth Bernadett Ilona
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
Élmény és kultúra, avagy a Zsámbéki-medence, mint turisztikai desztináció
: Korompay Gréta
: Korompay Gréta
Budapest, mint desztináció elemzése az élmény és a kultúra szemszögéből
: Geiger Flóra
: Geiger Flóra
A Sziget fesztivál brandteremtése
: Jugovits Pál Áron
: Jugovits Pál Áron
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Új értékesítési üzleti modell és a turisztikai élmény kapcsolatának vizsgálata a nemzetközi online turizmus területén
: Nagy Brigitta
: Nagy Brigitta
A felhasználói élmény (UX) és design kapcsolata és hatása a felhasználókra
: Papp Zoltán Maxim
: Papp Zoltán Maxim
Employee experience, azaz munkavállalói élmény a Coloplast Hungary Kft.-nél
: Dajka Krisztina
: Dajka Krisztina
Út az elkötelezett munkaerő-állományhoz, avagy a munkavállalói élmény jelentősége
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
A munkavállalói élmény és mentális jóllét stratégia kialakulása a bp Magyarországnál
: Paksi Gabriella
: Paksi Gabriella
Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál
: Fülöp Kitti
: Fülöp Kitti
Hasonló tételek
-
A vallási turizmus és a zarándokutakon megélt közösségi élmény
: Kapuvári Veronika -
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan -
A munkavállalói élmény
: Baracki Éva -
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina -
Vásárlási élmény és digitalizáció
: Gürtler Erika