Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szőke Boglárka
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Kulcsszavak:fiatalok
influencer
kutatás
marketing
társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56514
Leíró adatok
Kivonat:Az influencer marketing drasztikusan megemelkedett az elmúlt években, különösen a Z és az Alpha generáció körében. E generációk számára az influencerek inspiráló, hiteles emberek, akiknek véleményét értékelik és követik. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy mi kell ahhoz, hogy az influencerek által készített reklámok a lehető leghatékonyabbak legyenek a fiatalok körében. Ehhez egy kérdőívben megkérdeztem a fiatalok véleményét, valamint egy ismert influencerrel készített mélyinterjú alapján megvizsgáltam, hogy hogyan vélekedik róla a másik oldal.