Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szőke Boglárka
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Kulcsszavak:fiatalok
influencer
kutatás
marketing
társadalmi felelősségvállalás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56514

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56514
005 20240920084633.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szőke Boglárka 
245 1 0 |a Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén  |c Szőke Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az influencer marketing drasztikusan megemelkedett az elmúlt években, különösen a Z és az Alpha generáció körében. E generációk számára az influencerek inspiráló, hiteles emberek, akiknek véleményét értékelik és követik. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy mi kell ahhoz, hogy az influencerek által készített reklámok a lehető leghatékonyabbak legyenek a fiatalok körében. Ehhez egy kérdőívben megkérdeztem a fiatalok véleményét, valamint egy ismert influencerrel készített mélyinterjú alapján megvizsgáltam, hogy hogyan vélekedik róla a másik oldal. 
695 |a fiatalok 
695 |a influencer 
695 |a kutatás 
695 |a marketing 
695 |a társadalmi felelősségvállalás 
700 1 |a Folmeg Dr. Márta  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56514/1/-Sz%C5%91ke%20Bogl%C3%A1rka%20Szakdolgozat%20EZIUXD%202024.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56514/2/Sz%C5%91ke%20Bogl%C3%A1rka_biralati-szempontok-belso-biralo_Folmeg.pdf  |z Dokumentum-elérés