Az Avalon Fleet Kft. működése és arculata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nemes Zoltán Árpád
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:autóértékesítés
bérbeadás
élménymarketing
online marketing
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56517

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56517
005 20240920084637.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nemes Zoltán Árpád 
245 1 3 |a Az Avalon Fleet Kft. működése és arculata  |c Nemes Zoltán Árpád  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összességében a szekunder és primer kutatásom által sikerült megismernem az Avalon Fleet jelenlegi helyzetét, és átfogóan átlátni, hogy mivel és hogyan is dolgozik a cég. Kezdetben a szekunder kutatásom során sikerült általános információkat gyűjtenem hogy mivel, hol és hogyan is dolgoznak. E tevékenység során könyveket, folyóiratokat és internetes cikkeket tanulmányoztam. Majd az ebből összegyűjtött adatokkal képes voltam választ adni a dolgozatom elején feltett kérdéseimre, valamint az egyéb érdekességeket és megfigyeléseket beleírnom a dolgozatba. Majd a mélyinterjúk által sikerült az ott dolgozók szemszögét megismernem, valamint egy versenytárssal eltöltött mélyinterjú során még jobban megismernem magát a szektort és hogy abban hol is helyezkedik el az Avalon Fleet. Ezt követően következtetéseket vontam le, ami hozzájárult ahhoz, hogy az addig felmerülő javaslataimat jobban átgondoljam. Következtetéseimet követték tehát a javaslataim. Ebben a pontban olyan lehetséges tanácsokat szerettem volna adni a cégnek, amik elősegíthetnék a céget abban, hogy még nagyobb ügyfélkörre tegyen szert. A dolgozat talán legmeghatározóbb részét a mélyinterjúk során szerzett információk alapján építettem fel. Ennek oka az, hogy az interjúk során kitudtunk térni olyan témákra is, amiket a kutatásaim során nem találtam, vagy olyan témákra is, amiket alapból nem terveztem megvizsgálni, de a válaszoló mondjuk kitért rá, vagy kiemelt. Összességében tehát a mélyinterjúk és a források által képes voltam a dolgozatom témáját, az Avalon Fleet KFT-t minden szemszögből megvizsgálni. 
695 |a autóértékesítés 
695 |a bérbeadás 
695 |a élménymarketing 
695 |a online marketing 
695 |a versenytársak elemzése 
700 1 |a Oravecz Titanilla Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56517/1/Nemes_Zolt%C3%A1n_%C3%81rp%C3%A1d_GGHJOD_Az%20Avalon%20Fleet%20Kft.%20m%C5%B1k%C3%B6d%C3%A9se%20%C3%A9s%20arculata%20%282024%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56517/2/Nemes%20Zolt%C3%A1n%20%C3%81rp%C3%A1d_b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés