A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
Elmentve itt :
Szerző: | Réti Rafael |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Merán Bálint |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | business marketing energiaital marketing extrémsport marketing marketingkommunikáció márkahűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56521 |
Hasonló tételek
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport)
: Szabó Máté
: Szabó Máté
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn
: Kudlák Adrienn
Extrém események marketingje
: Illés Renáta
: Illés Renáta
Motiváció az extrém sportturizmusban
: Hegyes Lilla
: Hegyes Lilla
Extreme Growth a Dream or a Danger - The conditions and challenges of extreme growth in a commercial company based upon the example of Scitec Nutrition
: Kovácsi Dorina Anna
: Kovácsi Dorina Anna
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Takács Dóra
: Takács Dóra
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Murár Fanni
: Murár Fanni
Extrém vendéglátó egységek napjainkban
: Miklósovics Nikolett
: Miklósovics Nikolett
Extrém motivációjú utazások Droghasználat és a drogturizmus jelensége
: Kálmán Orsolya Gerda
: Kálmán Orsolya Gerda
Extrém szálláshelyek a XXI. században
: Kolarovszki Eszter
: Kolarovszki Eszter
Extrém sport lehetőségek Ausztria, Tirol tartományban
: Jescheta Dóra
: Jescheta Dóra
Hagyományos és extrém ízesítésű csokoládék ismertetése és kedveltségének vizsgálata
: Kovács-Pepich Réka
: Kovács-Pepich Réka
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Extrém vendéglátóegységek napjainkban Budapesten, kiválasztott helyszínek alapján
: Iványi Dóra Száva
: Iványi Dóra Száva
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
eSport a XXI. században, avagy az eSport és a tradicionális sportok üzleti modelljeinek hasonlóságai és különbözőségei
: Somogyi Gábor
: Somogyi Gábor
A minőségi ügyfélkezelés az Extreme Digital- eMAG Kft-nél
: Pogány Arnold
: Pogány Arnold
Extrém sport és a turizmus kapcsolata az XCO példáján keresztül
: Komoróczy Laura Petronella
: Komoróczy Laura Petronella
Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
: Szekér Mátyás István
: Szekér Mátyás István
Red Angus Bt. készletleltárainak és leltározási gyakorlatának ellenőrzése
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Hasonló tételek
-
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge -
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien