Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Böszörményi Olivér János
Other Authors: Juhász István János
Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:Coca-Cola
cukor
cukorbetegség
cukormentes
fogyasztói magatartás
palack
üdítő
üdítőital
vállalati felelősség
zero
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56524

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg56524
005 20240920084647.0
008 240920suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Böszörményi Olivér János 
245 1 0 |a Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők a cukormentes üdítőitalok piacán  |c Böszörményi Olivér János  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket vizsgálom a cukormentes üdítőitalok piacán.Szekunder kutatásom során érintem a marketing alapfogalmát, és a marketing mix jelentőségét illetve érintem a társadalmi felelőségvállalás vállalati szinten való fontosságát.A kutatásom folytatásában feltárom és kifejtem a fogyasztói magatartás fogalmát illetve lényeges elemeit.Szekunder kutatásom alapján megfogalmazott hipotéziseimet a primer kutatásom során szeretném alátámasztani vagy megcáfolni. Primer kutatásom első felében egy nagy elérésű kvantitatív módszertan, a kérdőíves megkérdezés segítségével könnyen értelmezhető számszerűsített adatokká alakítottam a fogyasztói oldalon érkezett információkat. A primer kutatás második felében egy kvalitatív módszert a mély interjút választottam ahol a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. egyik marketing Brand Manager-e válaszolt a kérdéseimre a vállalat oldaláról.Az hogy betekintést nyertem mind a fogyasztói mind a vállalati oldalról a fogyasztói magatartásba segített igazolni vagy akár cáfolni a megfogalmazott hipotéziseimet a cukormentes üdítőital fogyasztással kapcsolatban. Eredményeimet összegezve levontam a megfelelő következtetéseket és kifejtettem a javaslataimat a jövőre nézve. 
695 |a Coca-Cola 
695 |a cukor 
695 |a cukorbetegség 
695 |a cukormentes 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a palack 
695 |a üdítő 
695 |a üdítőital 
695 |a vállalati felelősség 
695 |a zero 
700 1 |a Juhász István János  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56524/1/B%C3%B6sz%C3%B6rm%C3%A9nyi_Oliv%C3%A9r_Szakdolgozat_TBU2WU.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56524/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20B.O.%20%28TBU2WU%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56524/3/KI%20B%C3%B6sz%C3%B6rm%C3%A9nyi%20Oliv%C3%A9r%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20202324%20tavasz.pdf  |z Dokumentum-elérés