Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szentmiklóssy Eszter
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:élelmiszer
élelmiszer reklám
gyerekek
reklám
televíziós reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56525
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a gyerekeket befolyásoló élelmiszer reklámok és azok hatásai. Kutatásom célja, hogy választ keressek arra a kutatási kérdésre, hogy az élelmiszer reklámok milyen hatással vannak a gyerekekre, ezek milyen következményekkel járnak. A mai digitális világban már minden háztartásban megtalálható legalább egy televízió, emiatt elkerülhetetlen, hogy a gyermekek is fogyasszák a műsorokat, reklámokat, azonban ez rendkívül negatív hatással bírhat a fiatal korosztályokra, így célom megtalálni a megoldást az olyan problémákra, mint például a gyermekkori elhízás.