Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szentmiklóssy Eszter
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:élelmiszer
élelmiszer reklám
gyerekek
reklám
televíziós reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56525

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56525
005 20240920084648.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szentmiklóssy Eszter 
245 1 3 |a Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre  |c Szentmiklóssy Eszter  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témája a gyerekeket befolyásoló élelmiszer reklámok és azok hatásai. Kutatásom célja, hogy választ keressek arra a kutatási kérdésre, hogy az élelmiszer reklámok milyen hatással vannak a gyerekekre, ezek milyen következményekkel járnak. A mai digitális világban már minden háztartásban megtalálható legalább egy televízió, emiatt elkerülhetetlen, hogy a gyermekek is fogyasszák a műsorokat, reklámokat, azonban ez rendkívül negatív hatással bírhat a fiatal korosztályokra, így célom megtalálni a megoldást az olyan problémákra, mint például a gyermekkori elhízás. 
695 |a élelmiszer 
695 |a élelmiszer reklám 
695 |a gyerekek 
695 |a reklám 
695 |a televíziós reklám 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56525/1/E%CC%81lelmiszer%20rekla%CC%81mok%20hat%C3%A1sa%20a%20gyerekekre.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56525/2/Szentmikl%C3%B3ssy%20Eszter%20%20FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés