A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Eszter Alexa
További közreműködők: Bagi Krisztina
Budai Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
Amerikai Egyesült Államok
fogyasztói magatartás
mesterséges intelligencia
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56532
Leíró adatok
Kivonat:Az információs technológia rohamos fejlődése új dimenziókat nyitott meg a fogyasztói magatartás tanulmányozása és az üzleti döntéshozatal terén. A mesterséges intelligencia különösen meghatározó tényezővé vált ezen a területen, alapvetően átformálva a fogyasztói magatartást és az online kereskedelmet. A dolgozatom célja az, hogy feltárja és értékelje a mesterséges intelligencia hatását a fogyasztói magatartásra, különös tekintettel az online kiskereskedelmi platformokon. A dolgozatomban előszőr körül járom a marketing és a fogyasztói magatartás fogalmát utána pedig sorra veszem az online fogyasztói magatartás legújabb trendjeit, kiemelve azokat a folyamatokat és viselkedési mintákat, amelyeket az online környezetben megfigyelhetünk. Fő vizsgálatom tárgya az Amazon, a világ egyik vezető online kiskereskedelmi platformja.