A marketing trendek és innovációk alkalmazása és alkalmazhatósága a hazai bankszektorban a fogyasztói elvárások és a versenyképesség tükrében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koczka Margaréta
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Koppándi Norbert
Format: Thesis
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
innováció
marketing
trend
versenyképesség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56533
Description
Abstract:A marketing trendek és innovációk a bankszektor tekintetében jelentős területet képviselnek. A dolgozat ennek elemzésére tér ki, különös tekintettel az e-marketingre. A dolgozat az említetteket a versenyképesség tükrében vizsgálja.A fogyasztói elvárások és a technológiai innovációk egymásra hatást gyakorolva alakítják a marketing során alkalmazott innovációkat és azok tekintetében történő változásokat. A dolgozatban az ezeknek való megfelelés, a bennük rejlő lehetőségek feltárása valósul meg, melyhez szakirodalmi kutatás alkalmazása mellett esettanulmány és kvalitatív, kvantitatív kutatások kerülnek alkalmazásra.A dolgozat a jelenlegi piaci körülmények trendjeit és a jövőben várhatókat is figyelembe veszi.