A Chat GPT hatása az értékesítési folyamatokra; Tartalomgenerálás és Marketing az M.I. korában.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mulvai Celesztina
További közreműködők: Csonka Dr. László
Kulcsszavak:AI
chatgpt
értékesítés
marketing
mesterséges intelligencia
üzleti élet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56542

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56542
005 20240920084713.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mulvai Celesztina 
245 1 2 |a A Chat GPT hatása az értékesítési folyamatokra; Tartalomgenerálás és Marketing az M.I. korában.  |c Mulvai Celesztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az utóbbi években megfigyelhető, hogy a mesterséges intelligencia és az automatizáció térhódítása rohamosan fokozódik és fejlődésének jelentősége határozottan megjelenik az üzleti világban. Választásom azért szól e téma mellett, mivel életünk folyamatosan a digitalizáció felé halad, így fontosnak tartom megvitatni a válaszokat azokra a kérdésekre, melyek mélyen befolyásolják jövőnket az üzleti életben. A mesterséges intelligencián belül a dolgozatomban a ChatGPT nyelvi modellel kapcsolatos vizsgálatom során szeretnék kérdéseimre választ kapni, illetve mélyebb megértést nyerni a gépi intelligencia ezen irányában. Célom megtalálni a választ azokra a kérdésekre, melyek magába foglalják a ChatGPT hatását az értékesítési folyamatok hatékonyságára, továbbá feltárni a különbségeket és hasonlóságokat az ember és gép által generált tartalmak között. Ezen belül szeretnék kitérni azokra a hatásokra, melyek az ügyfélszolgálati folyamatokat befolyásolják, mint például a fogyasztók manipulálása, az érzelmek és elégedettség kezelése a kognitív automatizáció részéről. Ezek megértése kulcsfontosságú alappillérei egy eredményesen működő vállalatnak, mely alkalmazza a mesterséges intelligenciát a hatékonyabb és innovatívabb üzleti megoldások érdekében. 
695 |a AI 
695 |a chatgpt 
695 |a értékesítés 
695 |a marketing 
695 |a mesterséges intelligencia 
695 |a üzleti élet 
700 1 |a Csonka Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56542/1/Mulvai_Celesztina_HYVLVQ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56542/2/BB_KMfoszk2024_MC.pdf  |z Dokumentum-elérés