Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Takács Rebeka Kinga |
---|---|
További közreműködők: |
Krasztev Dr. Péter Lajos
Radosiczky Anikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cég(ek) információáramlás kommunikáció marketing-kampány oktatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56544 |
Hasonló tételek
"Egy nemzetközi gyógyszercég belülről Brand Management és marketing értékesítés a hétköznapokban
: Tóth Adél
: Tóth Adél
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a Viatris gyógyszercég esetében
: Ilyés Ádám
: Ilyés Ádám
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya
: Kniess Orsolya
Rendezvény elégedettségi vizsgálat egy nonprofit szervezet kampányának tükrében
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014)
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Az IKEA "Fenntarthatóbb Élet Otthon" kampányának vizsgálata
: Szabó Ákos
: Szabó Ákos
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
A Magyar Turizmus Zrt. Torkos Csütörtök elnevezésű kampányának elemzése
: Vajkai Kriszta
: Vajkai Kriszta
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére
: Lasetzky Katalin
: Lasetzky Katalin
Alkalmazott politikai marketing - A 2019. évi önkormányzati választások budapesti kampányának elemzése
: Molnár Máté Zoltán
: Molnár Máté Zoltán
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása és a brand fontossága a felsőoktatásban - A Budapesti Gazdasági Egyetem felvételi kampányának példáján keresztül
: Zeliska Málna Regina
: Zeliska Málna Regina
Kommunikáció és média szakos gyakornok egy könyvkiadónál
: Vig Kinga
: Vig Kinga
A magyarországi kommunikációs ügynökségek működése és a magyar reklámpiac bemutatása
: Zsákai Rebeka
: Zsákai Rebeka
Online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Bahamas Kft. példáján keresztül
: Harcsa Kinga
: Harcsa Kinga
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
Egy választott cég logisztikai és kommunikációs feladatai bemutatása
: Fodor Kitti Lilla
: Fodor Kitti Lilla
Marketing és kommunikációs stratégia bemutatása egy hazai kisvállalkozás példájában
: Pethő Bence
: Pethő Bence
Az intracompany kommunikáció bemutatása egy működő vállalat mintája alapján
: Albert Johanna Madléna
: Albert Johanna Madléna
Egy adott cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Garad Kinga Bernadett
: Garad Kinga Bernadett
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Kommunikáció egy logisztikai cégnél
: Szente Boglárka
: Szente Boglárka
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Kereskedelmi kommunikáció és fogyasztóvédelem a fogyasztó verseny- és reklámjogi védelme
: Pázmándi Kinga
: Pázmándi Kinga
A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
: Schwartz Kinga
: Schwartz Kinga
Interkulturális kommunikációs kihívások átfogó bemutatása és elemzése egy multinacionális vállalat kontextusában
: Maróti Hajnalka Anita
Megjelent: (2014)
: Maróti Hajnalka Anita
Megjelent: (2014)
Kommunikációs stratégiák vizsgálata az online társkeresésben
: Nagy Rebeka Timea
: Nagy Rebeka Timea
Kommunikáció egy vidéki önkormányzat működésében
: Kassai Dalma
: Kassai Dalma
A meggyőző üzleti kommunikáció oktatása német nyelven – egy jó gyakorlat és egy tananyag bemutatása
: Fodorné Balthazár Enikő
Megjelent: (2016)
: Fodorné Balthazár Enikő
Megjelent: (2016)
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából
: Szilágyi Ildikó
: Szilágyi Ildikó
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs, Adatmegosztási és Koordinációs szempontokból
: Szász Balázs
: Szász Balázs
Az Ökosiba Kft online kommunikációs tevékenységének bemutatása
: Simon Viktória Réka
: Simon Viktória Réka
Interkulturális kommunikáció vállalati kérdései-A sokszínűség hatásai a gazdasági szervezetekre
: Faragó Rebeka
: Faragó Rebeka
Egy magazin újjászületése Magyarországon A Men's Health magazin magyarországi relaunch kampányának elemzése
: Gergely Patrícia
: Gergely Patrícia
A folyamatos kommunikáció jelentősége a munka világában
: Kormány-Bostay Kinga
: Kormány-Bostay Kinga
Hasonló tételek
-
"Egy nemzetközi gyógyszercég belülről Brand Management és marketing értékesítés a hétköznapokban
: Tóth Adél -
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a Viatris gyógyszercég esetében
: Ilyés Ádám -
About you online marketing kommunikációs kampányának elemzése
: Kniess Orsolya -
Rendezvény elégedettségi vizsgálat egy nonprofit szervezet kampányának tükrében
: Vanyolai Réka
Megjelent: (2014) -
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária