A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántó Kinga
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:digitális technológia
fogyasztói magatartás
generációs fejlődés
közösségi média
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56552
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomban a különböző generációk közösségi média fogyasztását kutattam, az X és a Z generációra fókuszálva. A két generációt összehasonlítottam, bemutatva, hogy milyen történelmi befolyások által gondolkoznak és cselekednek a generációjukhoz megfelelően. Betekintést kap az olvasó, hogy melyek a legismertebb közösségi média felületek napjainkban. Dolgozatomban ismertetem, hogy mi is az az influenszer marketing. Ezeken felül prezentálom a közösségi média fogyasztásának a negatív és pozitív hatásait.