A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szántó Kinga
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:digitális technológia
fogyasztói magatartás
generációs fejlődés
közösségi média
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56552

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg56552
005 20240920084725.0
008 240920suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szántó Kinga 
245 1 2 |a A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire  |c Szántó Kinga  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban a különböző generációk közösségi média fogyasztását kutattam, az X és a Z generációra fókuszálva. A két generációt összehasonlítottam, bemutatva, hogy milyen történelmi befolyások által gondolkoznak és cselekednek a generációjukhoz megfelelően. Betekintést kap az olvasó, hogy melyek a legismertebb közösségi média felületek napjainkban. Dolgozatomban ismertetem, hogy mi is az az influenszer marketing. Ezeken felül prezentálom a közösségi média fogyasztásának a negatív és pozitív hatásait. 
695 |a digitális technológia 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a generációs fejlődés 
695 |a közösségi média 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56552/1/A%20k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi%20m%C3%A9dia%20hat%C3%A1sa%20az%20X%20%C3%A9s%20a%20Z%20gener%C3%A1ci%C3%B3%20fogyaszt%C3%B3i%20magatart%C3%A1s%C3%A1ra%2C%20szok%C3%A1saira%2C%20k%C3%BCl%C3%B6n%C3%B6s_B3DFCX_Sz%C3%A1nt%C3%B3%20Kinga.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/56552/2/SZD.SzantoKinga.pdf  |z Dokumentum-elérés