A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
Elmentve itt :
Szerző: | Czigány Hanna Kata |
---|---|
Kulcsszavak: | innováció kereskedelem marketing márka márkanév mesterséges intelligencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56564 |
Hasonló tételek
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
Cash flow elemzés a Hell Energy Magyarország Kft. beszámolója alapján
: Ráczné Tatár Zsanett
: Ráczné Tatár Zsanett
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
A HELL ENERGY Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Balogh Ivett
: Balogh Ivett
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
: Tóth Benedek Aurél
: Tóth Benedek Aurél
A Hell Energy Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és elemzése
: Fekete Ákos
: Fekete Ákos
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
Generációk marketing politikája avagy az Unicum és a Hell helytállása a magyar és nemzetközi piacon
: Szabó László
: Szabó László
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A MOL innovációja
: Nagy Andor György
: Nagy Andor György
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Parfümerie Douglas Kft. innovációja és technológiai fejlődése
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
A raktárlogisztika működése és innovációja Magyarországon
: Haxha Bernadett
: Haxha Bernadett
Az elektronikus fizetési módok innovációja Európában
: Megyes József
: Megyes József
A családi vállalatok innovációja a tradíció tükrében
: Vig Rózsa
: Vig Rózsa
A Magyar Posta Zrt. innovációja a 21. században
: Nagy Ildikó
: Nagy Ildikó
A vállalati prepaid kártyaprogramok innovációja a kkv szektorban
: Laukó Tamás
: Laukó Tamás
Itt az MBH Bank - Egy páratlan bankfúzió létrejötte és hatásai a magyar bankszektorban
: Mahut Réka
: Mahut Réka
Healthcare in the age of AI
: Sajti Kíra Viktória
: Sajti Kíra Viktória
A szoftverfejlesztési módszertan innovációja, bemutatása egy innovatív fejlesztésen keresztül
: Lintner Fanni
: Lintner Fanni
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Fizetési eszközök innovációja - Kiemelten az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
A pénzügyi szektor innovációja, a neobankok és a FinTech megjelenése
: Berta Ildikó
: Berta Ildikó
Generatív AI rendszerek vállalati használata
: Mondi Richárd
: Mondi Richárd
Energy Diplomacy Azerbaijan's Role in European Energy Security
: Mammadli Elmaddin
: Mammadli Elmaddin
AI, mint Ipar 4.0 technológia
: Szűcs Bence
: Szűcs Bence
Eco design és energy labelling bevezetése az Epta Groupon belül
: Dicenty Noémi
: Dicenty Noémi
A B2B értékesítés sikertényezői - AI alapú árajánlat-készítő rendszer bevezetése egy kereskedelmi vállalatnál
: Tóth Róbert Ferenc
: Tóth Róbert Ferenc
Hasonló tételek
-
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd -
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László -
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina -
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György -
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor