Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Döme Helga |
---|---|
További közreműködők: |
Molnár Szilvia
Váradi József |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | ellátási lánc - ellátó hálózat Európa geopolitika háború kommunikáció formái kommunikáció modelljei légiforgalom |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56572 |
Hasonló tételek
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina
: Kosik Krisztina
A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás
: Dömötöri Tamás
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya
: Mácsai Dorottya
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
A légitársaságok kríziskommunikációja és annak reputációra gyakorolt hatása
: Polácska Fruzsina
: Polácska Fruzsina
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
Egy vállalat tőzsdére vezetésének szerepe, folyamata és annak hatásai a Wizz Air légitársaság példáján keresztül
: Kőszegi Benedek Mihály
: Kőszegi Benedek Mihály
Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
: Ozorai Márk Róbert
: Ozorai Márk Róbert
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata
: Barilló Imola Anna
: Barilló Imola Anna
A légiközlekedésben tevékenykedő társaságok gazdasági elemzése a Wizz Air Hungary Kft. és a Ryanair légitársaság példáján keresztül
: Marti Flóra
: Marti Flóra
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
Celebbotrányok kríziskommunikációja
: Szarka Kincső
: Szarka Kincső
An analysis of Wizz Air’s marketing strategy
: Magyarcsik Laura Viktória
: Magyarcsik Laura Viktória
A légitársaságok üzleti környezete az Európai Unióban 2022-ben
: Orbán Ádám László
: Orbán Ádám László
Versenyképesség, versenyelemzés a Wizz Air gyakorlatában
: Rontó Laura
: Rontó Laura
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Két designer márka médiabotrányának kríziskommunikációja
: Király Tamara
: Király Tamara
Légitársaságok tevékenységének elemzése és összehasonlítása, Az EasyJet és a LOT lengyel légitársaság szolgáltatásai
: Rigó Rita
: Rigó Rita
A lízing számvitelének bemutatása a Wizz Air példáján keresztül
: Salgó Gábor Máté
: Salgó Gábor Máté
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
Utazásszervezés a légiközlekedésben (21. század) - Wizz Air Hungary Zrt.
: Lótos Alexandra Nikolett
: Lótos Alexandra Nikolett
A tőzsdei bevezetés folyamata Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
: Pleva Tamás János
: Pleva Tamás János
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Sári Krisztián
: Sári Krisztián
A Wizz Air Magyarország toborzás-kiválasztási rendszerének vizsgálata az irodai pozíciók tükrében
: Pál Zsófia Laura
: Pál Zsófia Laura
Wizz Air és a Ryanair online jegyfoglalási folyamatának használhatósági vizsgálata szemkamerás kutatással
: Süttő Dávid Gergely
Megjelent: (2014)
: Süttő Dávid Gergely
Megjelent: (2014)
A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül
: BOTKA DORINA
: BOTKA DORINA
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
A kontrollingrendszer és a krízismenedzsment kapcsolatrendszere a Wizz Air Group Légitársaságnál
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Wizz Air Hungary Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Fodróczy Zsófia
: Fodróczy Zsófia
A WIZZ AIR HUNGARY KFT. KÖLTSÉG- ÉS EREDMÉNYALAKULÁSÁNAK ELEMZÉSE, PIACI HELYZETÉNEK ÉRTÉKELÉSE
: Kenéz Boglárka
: Kenéz Boglárka
A Wizz Air Hungary Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Király Zsófia
: Király Zsófia
Wizz Air Hungary Kft. vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének elemzése a 2011, 2012, 2013. évi beszámolók alapján
: Vörös Szilvia
: Vörös Szilvia
Betekintés a kriptovaluták világába
: Springinzeisz Máté
: Springinzeisz Máté
Hasonló tételek
-
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina -
A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján
: Szekeres Barbara -
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás -
A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
: Mácsai Dorottya -
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara