Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Harmath Mária
Other Authors: Jósa István
Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:emberi kommunikáció
eseménymarketing
fenntarthatóság
közösségi oldalak
marketin
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56574
Description
Abstract:ABSZTRAKT Szakdolgozatomban egy Pomázon található gazdaság, a Breier Farm marketingkommunikácóját elemeztem, azon belül az eseménymarketing területére és a vállalkozás által használt közösségi oldalakra koncentrálva. Mindezt a szekunder kutatási adatok vizsgálata mellett primer kutatással valósítottam meg. Egyrészt primer kvalitatív kutatást végeztem, egy személyes mélyinterjú formájában. Másrészt kvantitatív kutatást végeztem egy online kérdőív segítségével. Ennek eredménye bár nem reprezentatív, mégis értékes adatok nyerhetők belőle. Az alábbi hipotéziseket határoztam meg: H1: A Breier Farm látogatói leginkább a Facebook oldalról tájékozódnak a Breier Farmon tartott eseményekről és programokról. H2: A látogatók többsége szívesen iratkozna föl hírlevélre. H3: A látogatók leginkább az ünnepekkel kapcsolatos és a családi programokat látogatnák szívesen a Breier Farmon. Végül megállapítottam, hogy fentiek közül az első (H1) és a harmadik (H3) igaznak, a második (H2) tévesnek bizonyult.