Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
Elmentve itt :
Szerző: | Dudás-Kass Zsombor Imre |
---|---|
További közreműködők: |
Csernus Pál
Hrabovszki Ágnes Zsuzsa |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | streaming zene zenei digitalizáció zeneipar zenetörténet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56579 |
Hasonló tételek
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor
: Mesa-Mayo Gábor
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia
: Tálos Klaudia
Az online marketing és a magyar zeneipar kapcsolata
: Juhász Péter András
: Juhász Péter András
Önálló gazdasági ágazat lett-e a populáris zeneipar?
: Hausel Soma
: Hausel Soma
A zeneipar nehézségei a 21. században
: Gáfor Délia Claudia
: Gáfor Délia Claudia
A banki szabályozás és felügyelt változásai a válság hatására
: László Szilvia
Megjelent: (2013)
: László Szilvia
Megjelent: (2013)
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül
: Dóri-Nagy Dorottya
: Dóri-Nagy Dorottya
A zeneipar hagyományos üzleti modelljeinek válsága és lehetséges megoldása
: Kim Sung Jin
: Kim Sung Jin
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Az építőipar gazdasági változásai az ezredfordulótól napjainkig
: Kacsoh György
: Kacsoh György
A légi fuvarozás változásai az elmúlt tíz év globális gazdasági és ökonómiai eseményei és a COVID-19 vírus hatására
: Sabján Bianka
: Sabján Bianka
A szervezeten belüli kommunikáció változásai a home office hatására a COVID-19 idején
: Ozsvárt Anna Boglárka
: Ozsvárt Anna Boglárka
A magyar zeneipar jelenlegi helyzete, és az elektronikus zenei menedzsment lehetőségei
: Lakat Dávid
: Lakat Dávid
Egy egocentrikus zeneipar a digitális érában - Adaptáció az újgenerációs zeneterjesztési eszközökhöz
: Ágoston János
: Ágoston János
Könnyűzenei karrier és a zeneipar sajátosságai napjainkban, a digitális korszakban
: Sztranyovszky Andrea
: Sztranyovszky Andrea
A zeneipar fogyasztói magatartás változásaira adott válasza a digitalizáció tükrében
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
A Zeneipar és a Zenei Menedzsment Ügynökségek, Lemezkiadók Marketing Tevékenységei
: Babik Barnabás
: Babik Barnabás
Low code platformok szerepe az üzleti alkalmazásfejlesztésben
: Korek György
: Korek György
A zeneipar helyzete és a zenei streaming szolgáltatások hatása az illegális letöltésekre
: Szilágyi Viktor
: Szilágyi Viktor
Online kereskedelem és marketing trendek változásai az ezredfordulót követően
: Lipták Tamás
: Lipták Tamás
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
ONLINE PÁLINKÁZÓ avagy hogyan alkalmazható hatékonyan a Palinka.online webshopban az új és régi onlinemarketing eszközök
: Kass Viktor
: Kass Viktor
A digitális gazdaság kialakulása és annak hatása a magyar zeneipar üzleti modelljére
: Juhász Péter
: Juhász Péter
Olaszország külgazdasági kapcsolatrendszere és annak változásai a válság hatására, különös tekintettel a mediterrán államokkal való kapcsolatra
: Kovács Lilla Júlia
: Kovács Lilla Júlia
Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra
: Tóth Gergő János
: Tóth Gergő János
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
Digitális kommunikáció a munkahelyeken, kollaborációs platformok hatása az üzleti életben
: Dunay Benedek László
: Dunay Benedek László
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
Platformok, stratégiák, dilemmák és a közös nevező Mit hoz magával a Budapesti Gazdasági Egyetem 2027-ig szóló fejlesztési stratégiája?
: Kétyi András
Megjelent: (2023)
: Kétyi András
Megjelent: (2023)
Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
A közösségi média platformok emberi viselkedést befolyásoló hatásának vizsgálata
: Bognár Zita
: Bognár Zita
A Low-Code/No-code platformok szerepe a modern szoftverfejlesztésben
: Borsik Zsolt
: Borsik Zsolt
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
Kihívások és megoldandó problémák a közösségi média platformok fejlesztésében
: Mandics Péter
: Mandics Péter
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Hasonló tételek
-
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor -
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia -
Az online marketing és a magyar zeneipar kapcsolata
: Juhász Péter András -
Önálló gazdasági ágazat lett-e a populáris zeneipar?
: Hausel Soma -
A zeneipar nehézségei a 21. században
: Gáfor Délia Claudia