Az Apple írországi adóbotránya
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Bence Tamás |
---|---|
További közreműködők: |
Forgács Dr. Anna
Szűcs Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adó Apple Írország nemzetközi adatok transzferár(ak) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56586 |
Hasonló tételek
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina
: Lengyel Fruzsina
Az írországi falusi turizmus vizsgálata a látogatók, a kereslet és kínálat, valamint a területfejlesztés tükrében
: Ambrusz Nikoletta
: Ambrusz Nikoletta
A rendíthetetlen Apple felhasználók
: Balatoni Abigél
: Balatoni Abigél
Az Apple a XXI. században
: Mezei László
Megjelent: (2014)
: Mezei László
Megjelent: (2014)
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit
: Töltési Judit
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon
: Takács Dániel Patrik
: Takács Dániel Patrik
Az Apple gazdasági és informatikai elemzése
: Fajka Csaba
: Fajka Csaba
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
A luxusmárkák megítélése az Apple példáján keresztül
: Fazekas Vivien
: Fazekas Vivien
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Apple stratégiájának hatása a fogyasztók lojalitására
: Braun Barbara
: Braun Barbara
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
Steve Jobs és az Apple - hogyan váltak szeretetmárkává?
: Repka Eszter
Megjelent: (2012)
: Repka Eszter
Megjelent: (2012)
Az elektronikai értéklánc jellemzői, átalakulása az Apple példája alapján
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
: Figusch Bianka
Megjelent: (2013)
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
Les innovations d'Apple dans le domaine des produits et du marketing
: Huszerl Bence
: Huszerl Bence
Adóoptimalizálás az IT szektorban offshore paradicsomokon keresztül - Google és Apple példáján-
: Kosztelnik Roxána
: Kosztelnik Roxána
Rabul ejtett fogyasztók, akik semmi pénzért nem hagynák el a börtönt - Márkahűség az Apple Inc. tekintetében
: Majoros Marcell Tamás
: Majoros Marcell Tamás
Vállalatértékelés a gyakorlatban egy amerikai tőzsdei cég példáján keresztül- Apple Inc.
: Bartha- Balogh Kinga
: Bartha- Balogh Kinga
Az Apple és a Samsung branding stratégiájának és piaci pozicionálásának komparatív elemzése a magyar piacon
: Halek Ádám
: Halek Ádám
Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
: Bencsik Zita
: Bencsik Zita
‘Batterygate’ The crisis management and crisis communication of Apple’s biggest scandal to date
: Kalcsó Bálint
: Kalcsó Bálint
Kriptovaluták eredete és bányászata a gyakorlatban.
: Horváth Bence Tamás
: Horváth Bence Tamás
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
"A láthatatlan kéz" - avagy az európai uniós kibertér kihívásai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A fanatizmus nyomában Az Apple márka és a márkahűség jelenlétének a vizsgálata Iphone termékekkel kapcsolatban
: Oláh Kitti
: Oláh Kitti
Striving for Sustainability An In-depth Research of Apple Inc.'s Environmental Strategies and Their Impact on Global Sustainability Goals from 2020 to 2030
: Joó Gergő
: Joó Gergő
Beszámoló szakmai gyakorlatomról
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Burger King marketingje belső szemmel
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Hasonló tételek
-
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina -
Az írországi falusi turizmus vizsgálata a látogatók, a kereslet és kínálat, valamint a területfejlesztés tükrében
: Ambrusz Nikoletta -
A rendíthetetlen Apple felhasználók
: Balatoni Abigél -
Az Apple a XXI. században
: Mezei László
Megjelent: (2014) -
Az Apple márkaismertsége és megítélése
: Töltési Judit