Közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
Elmentve itt :
Szerző: | Becze Diana |
---|---|
További közreműködők: |
Csorna Dalma Réka
Pirisi Dr. Károly |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális technológia fogyasztói szokások internet közösségi média marketing marketingtevékenység online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56592 |
Hasonló tételek
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett
: Rakita Nikolett
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás
: Széphelyi Tamás
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta
: Brachna Renáta
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix
: Soós Zsófia Beatrix
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos
: Boldizsár Kolos
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
: Pintér András
: Pintér András
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Lantos-Németh Andrea
: Lantos-Németh Andrea
A közösségi média szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a magyarországi mikro-, kis- és középvállalati szektor marketingkommunikációjában
: Báló Júlia
: Báló Júlia
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Kulcsár Bianka
: Kulcsár Bianka
A közösségi média használatának lehetőségei a marketingben
: Huba Eszter
: Huba Eszter
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Az Intelligens Szoftverek Szerepe a Csalás Elleni Stratégiákban
: Lakatos Zsolt
: Lakatos Zsolt
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
A felhő használatának lehetőségei a projektmenedzsmentben
: Koncz Zsanett
: Koncz Zsanett
A közösségi média és reklámok hasznossága az online térben működő vállalatok marketingkommunikációjában
: Németh Flóra
: Németh Flóra
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Az Y és Z generációk közösségi média használatának és utazási szokásainak összefüggése Magyarországon
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A digitalizáció fejlődése, annak hasznossága Különös tekintettel a személyi jövedelemadóra
: Finta Réka Ildikó
: Finta Réka Ildikó
Az üzleti intelligencia használatának szerepe és annak jelentősége a vállalatok döntéshozatalában
: Ábele Nóra
: Ábele Nóra
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Vállalatirányítási rendszerek használatának előnyei logisztikai környezetben
: Csiki Attila
: Csiki Attila
Gépi tanulással kapcsolatos platform használatának előnyei
: Baji Attila
: Baji Attila
A csekk történeti áttekintése és használatának problémái
: Perjési Nóra
: Perjési Nóra
A hazai kis- és középvállalkozások digitális megjelenése és a digitális megoldások használatának fejlődési lehetőségei
: Krebsz Rebeka Mónika
: Krebsz Rebeka Mónika
e-CRM rendszerek használatának lehetőségei az FMCG-szektorban a DanOn Program tapasztalatai alapján
: Fűzfa Péter
: Fűzfa Péter
A channel manager szoftverek használatának jelentősége napjainkban
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Fuvarbörzék használatának vizsgálata az Eurosped Zrt. - nél
: Murányi Vivien
: Murányi Vivien
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente
: Babó Péter Levente
A CRM rendszerek használatának fejlődése a startupok körében
: Nauner Kamilla
: Nauner Kamilla
A közösségi média marketing alapjai és alkalmazása Az Instagram szerepe a modern üzleti stratégiákban
: Berkes Adrienn Klaudia
: Berkes Adrienn Klaudia
A MILES katonai szaknyelvoktató kurzus megvalósítása és használatának tapasztalatai
: Tick Andrea
Megjelent: (2009)
: Tick Andrea
Megjelent: (2009)
Humánfejlesztések értékesítése
: Becze Diana
: Becze Diana
Hasonló tételek
-
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Rakita Nikolett -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban
: Széphelyi Tamás -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban, a magyar bankszektor elemzésén keresztül
: Brachna Renáta -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiákban általánosságban és specifikusan a Kifli.hu-nál
: Soós Zsófia Beatrix -
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati stratégiában
: Boldizsár Kolos