Ugrás a tartalomra
VuFind
  • Bejelentkezés
    • Magyar
    • angol
Összetett keresés
  • Eastern Flavors in a Western M...
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Hozzáadás a kedvencekhez
  • Permanent link
Borítókép

Eastern Flavors in a Western Market Building a Japanese Restaurant in Budapest

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Aoyama Daiki
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Vallyon Dr. Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Branding Strategies
Budapest
business development
logistics
marketing
restaurant
WAFU
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56617
  • Példányok
  • Leíró adatok
  • Üzenet
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)

Dokumentum elérés

Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés

Hasonló tételek

  • Centre of peripheries, the comparison of euroregions in Eastern and Western Europe
    ‌: Mátrai Katalin
  • Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
    ‌: Papp Boglárka Edit
  • A Comparative Analysis of Western Democracies and Eastern Autocracies of COVID-19 Pandemic and Counter-Epidemic Measures A Case of Vietnam and Hungary
    ‌: Vo Thi Thuy
  • Oligarchization, de-Westernization and vulnerability Media between democracy and authoritarianism in Central and Eastern Europe: A roundtable discussion
    ‌: Bajomi-Lázár Péter
    Megjelent: (2015)
  • How could a Western European country marketing communication strategy be implemented for an Eastern European country like Hungary, for example, in the case of Heineken Hungary PLC?
    ‌: Eszéki Lili Lilla

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet
  • GYIK