Az ügyfélélmény növelése a luxuskiszolgálás területén, különös tekintettel a luxusvendéglátásra
Elmentve itt :
Szerző: | Ládi Eszter Kata |
---|---|
További közreműködők: |
Totth Dr. Gedeon
Veszeli Odett Bernadett |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | luxus szállodaipar ügyfélkapcsolat ügyfélorientált szolgáltatás(ok) vendéglátóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/56730 |
Hasonló tételek
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely
: Török Gergely
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos
: Tóth Ákos
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Fenntartható és környezettudatos rendezvényszervezés különös tekintettel az esküvőszervezés területén
: Fekete Dominik
: Fekete Dominik
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
: Májer Bence
: Májer Bence
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Az Umbroll márkaismertségének növelése
: Török Laura Viktória
: Török Laura Viktória
Az egészségtudatos fogyasztói magatartás a felnőttek körében, különös tekintettel az élelmiszerpiac területén
: Németh Nedda
: Németh Nedda
Az ügyfélélmény-menedzsment kihívásai egy nemzetközi telekommunikációs vállalatnál
: Demeter Dávid
: Demeter Dávid
Magyarország EU-harmonizációs kötelezettségei az adózás területén, különös tekintettel az ÁFÁ-ra
: Gyalus Viktória
: Gyalus Viktória
Ügyfélélmény az autóvásárláskor és az azt megelőző döntési folyamat
: Wáhr Bence Zoltán
: Wáhr Bence Zoltán
HATÉKONYSÁG NÖVELÉSE A BESZERZÉSBEN
: Regolics Laura
: Regolics Laura
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban
: Kovács Borbála
: Kovács Borbála
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
A vállalati logisztika hatékonyságának növelése
: zhu jingyao
: zhu jingyao
A jövedelmezőség növelése hatékony készletezéssel
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Termelés hatékonyságának növelése a Schneider Electric Zrt.-nél
: Bertók Eszter
: Bertók Eszter
K&H Bank humánerőforrás gazdálkodása különös tekintettel a toborzás és a kiválasztás területén
: Miskei Anita
: Miskei Anita
Európai Uniós támogatások felhasználása Magyarországon a kreatív ágazatban, különös tekintettel a kulturális területen a 2007-2013 időszakban
: Gombocz Éva Eszter
: Gombocz Éva Eszter
Gyártási hatékonyság növelése automatizált adatgyűjtéssel
: Turányi Marcell
: Turányi Marcell
Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
Innovatív üzleti megoldások Magyarországon a kkv szektorban- ügyfélélmény vizsgálatának szempontjából
: Bagó Diána
: Bagó Diána
A motiváció növelése belső szervezeti coachinggal
: Schmidt Barbara
: Schmidt Barbara
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
Az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat szerepe a banki gyakorlatban - előtérben a Budapest Bank
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Interkulturális kihívások a volt Jugoszlávia területén élő nemzetek között, különös tekintettel a koszovói albánok helyzetére
: Zemniczky Nándor Bogiszláv
: Zemniczky Nándor Bogiszláv
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
A szolgáltatótevékenység hatékonyságának növelése az IT Services nemzetközi gyakorlatában
: Józsa Adrienn
: Józsa Adrienn
KKV versus multi - különös tekintettel az adózásra
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A környezettudatosság szerepének növelése a magyarországi fesztiválkínálatban
: Németh Attila
: Németh Attila
Áfarés adatok elemzése az Európai Unió öt tagállamában, különös tekintettel az általános forgalmi adó területén elkövetett csalásokra
: Tomity Fruzsina
: Tomity Fruzsina
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
A digitális ügyfélélmény szerepe a szolgáltató szektorban, fókuszban a Magyar Telekom Nyrt.
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Szolgáltatások, szolgáltatáskereskedelem liberalizálása az Európai Unió területén és Magyarországon, különös tekintettel a távközlés és elektronikus hírközlés szabályozására
: Sütő Krisztina
: Sütő Krisztina
Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Hasonló tételek
-
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk -
Az ügyfélélmény szerepe a hazai vásárlásokban
: Török Gergely -
Ügyfélélmény a streaming szolgáltatók piacán
: Tóth Ákos -
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin -
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence