A belső kommunikáció szerepe a generációváltásban, Graboplast Zrt. esettanulmány

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Paár Mária
További közreműködők: Susányi Tamás
Szondi Dr. György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső PR
generációváltás
szervezeti kommunikáció
szervezeti kultúra
vezetési stílus(ok)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/56733
Leíró adatok
Kivonat:Napjainkban hat generáció tagjai élnek együtt, így fontossá vált a kiegyensúlyozott együttműködés érdekében egymás megértése, különösképpen a munkahelyeken. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy egy nagyvállalatnál végbemenő vezetőváltást, amely generációváltás is egyben, a szervezet tagjaival hogyan lehet gördülékenyen elfogadtatni, milyen belső kommunikációs eszközök használata segíti ebben az új vezetést. A szervezeti kultúrát hogyan befolyásolja a vezetői stílus, amely egyértelműen meghatározza a kommunikáció módját és csatornáit. Az esettanulmány készítése rávilágított, hogy az egész szervezetet érintő változásban a vezetés következetessége és nyílt kommunikációja elengedhetetlen. Türelemmel, konzekvensen és lépésenként haladva hozza el a változást, nemcsak a folyamatokban, az informatikai rendszerekben, de a munkavállalók lelkében és attitűdjében is. Egy nagy múltú vállalatnál fontos a hagyományok megtartása az új, modern eszközök bevezetése mellett. Lehet bármilyen digitális és felgyorsult a világ, a személyes kapcsolódások, a közvetlen párbeszéd továbbra is a siker kulcsa.